«Rīgas kuģu būvētava» pabeigusi «Aframax» klases kuģa remontu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Šonedēļ no „Rīgas kuģu būvētavas” (RKB) piestātnes aizceļojis Aframax klases kuģis „V8 Stealth II”, kas ir lielākais kuģis, kādam jebkad veikts remonts visā RKB darbības laikā.

Milzīgā naftas tankkuģa „V8 Stealth II” remontdarbu laikā kuģa bortam RKB nomainīja ārējā apvalka daļu, kas bija cietusi jūras satiksmes negadījumā. 

Ņemot vērā tankkuģa ievērojamo izmēru, pēc remontdarbu veikšanas kuģis no RKB tika vilkts ar veseliem pieciem velkoņiem - "Sfinksu", "Santu", "Stellu", "Orkānu" un "Nečiporenko", no kuriem pirmie trīs pieder Rīgas brīvostai.

Pirms „V8 Stealth II” iepeldēšanas Daugavā jūrā izgāja „Tallink” kruīza kuģis, un tikai pēc tam tankkuģis varēja doties ceļā pa Daugavu.

„Aframax” klases kuģu platums nav mazāks par 32 metriem, un tankkuģa „V8 Stealth II” garums ir 250 metri, platums – 44 metri, svars - 62 775 tonnas, kravnesība - 112 871 tonna.

„Aframax” klases kuģi visplašāk tiek izmantoti Melnajā jūrā, Ziemeļjūrā, Karību jūrā, kā arī Dienvidķīnas un Austrumķīnas jūrās.

Patlaban RKB piestātnē un dokā visas vietas ir aizņemtas, aktīvi turpinoties kuģu būves un remonta sezonai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti