Šī līguma mērķis ir uz laiku piesaistīt inženierus, projektu vadības, veselības, drošības un vides ekspertus, norādīja uzņēmums. Līguma vērtība ir 5,5 miljoni eiro, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā nākamo divu gadu plānoto darba slodzi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un tajā ir iekļautas gan piegādātāja, gan speciālistu algas un ar tām saistītās izmaksas.
“Īslaicīgu speciālistu nepieciešamība ir izplatīta prakse lielos infrastruktūras projektos, it īpaši situācijās, kad tiek plānoti vienreizēji uzdevumi vai sagaidāms straujš darba slodzes pieaugums noteiktā laika posmā. Vēl jāuzsver, ka ātrgaitas dzelzceļa speciālistu pastāvīgā personāla atlase Baltijas valstīs un citur Eiropā var ilgt vairāk nekā sešus mēnešus, tāpēc arī šādās situācijās nepieciešams piesaistīti pagaidu speciālistus, lai nodrošinātu nepārtrauktu projekta virzību un ievērotu termiņus,” norādīja “RB Rail” programmas vadības direktors Marks Loaders.
KONTEKSTS:
Sākusies "Rail Baltica" būvniecības fāze. 2021. gadā Latvijā notiks jau divu lielu"Rail Baltica" trases posmu būvdarbi: lidostā "Rīga" un Rīgas Centrālajā stacijā, kur darbi tika sākti novembra beigās. Visā Latvijas teritorijā norit "Rail Baltica" pamata trases projektēšanas darbi.
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026. gadā.