Kā atzina Vītoliņa, šīs reklāmas rada iespaidu, ka ātrie kredīti ir kaut kas ļoti labs un tādejādi, pēc Baibas Vītoliņas domām, veicina bezatbildīgu aizņemšanos.
„Tas, ka tiek rādīti it kā parastie cilvēki... Man ir grūti teikt, kas tie ir par cilvēkiem. Protams, tas rada iespaidu, ka šie dārgie kredīti ir ļoti labi. Par to man ir stipras šaubas, ka, piemēram, skolotājai varētu likties, ka šie kredīti tiešām ļoti labi. Otrkārt, vai šīs atsauksmes ir patiesas. Tas no normatīvo aktu puses ir pats būtiskākais. Tātad šai kredītdevēju asociācijai jāspēj pierādīt, ka tie ir īsti cilvēki un tās ir īstas domas, ko tie saka," norādīja PTAC vadītāja.
Vītoliņa gan atzina, ka ar vairākiem nebanku kreditētājiem attiecībā uz reklāmām sadarbība esot ļoti laba – pēc PTAC aizrādījumiem tie nekavējoties pārtrauc nekorektās reklāmas.