PTAC: Situācija ar elektronisko sakaru pakalpojumu reklāmām ir uzlabojusies

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

Latvijā pēdējā laikā situācija ar elektronisko sakaru pakalpojumu reklāmām ir uzlabojusies, atzina Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa.

"Pierādījies, ka mūsu izstrādātās vadlīnijas ir efektīvs mehānisms, kaut gan sākotnēji daudzi norādīja, ka vadlīnijas ir tikai rekomendācijas. Patiesībā tās ļoti labi palīdzējušas sakārtot tirgu, jo tomēr pret katru komersantu vērsties tiesā ir ļoti neefektīvi, lēni un dārgi. Esam apmierināti ar situācijas uzlabošanos. Tirgū vairs nav tādu nulles piedāvājumu, kā tad, kad uzsākām pastiprināti šos jautājumus pētīt," viņa sacīja.

PTAC par elektroniskajiem sakariem atsevišķas sūdzības saņem, tomēr cilvēki mēdz sūdzēties par citām lietām nekā atbilstoši likumam šai iestādei jākontrolē.

"Kolektīvās intereses ir nedaudz cita lieta, tāpēc, piemēram, par reklāmām mēs saņemam maz sūdzību. Tas, kurš saprot, ka reklāma viņu maldina, vienkārši nepirks attiecīgo produktu vai pakalpojumu, un nav daudz cilvēku, kas tāpat vien rakstīs sūdzību. Cilvēki vairāk raksta, piemēram, par gadījumiem, kad viņiem neļauj atkāpties no līguma, nemaksājot līgumsodu. Tad ir jāvērtē strīda situācija, vai ir vai nav tas viņam jāmaksā, vai līgumsods ir par lielu un tamlīdzīgi," stāstīja Vītoliņa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti