"Tehnoline" uzlikts pienākums izbeigt lēmumā konstatēto negodīgo komercpraksi un aizliegts turpmāk īstenot līdzīgas negodīgas komercprakses.
PTAC skaidro, ka salīdzinoši īsā laika posmā saņēmis lielu skaitu patērētāju iesniegumus par tirgotāja iespējami īstenotu negodīgu komercpraksi distances tirdzniecības jomā.
No patērētāju sniegtās informācijas PTAC konstatēja, ka sabiedrība vietnē maldina patērētājus par piedāvāto preču pieejamību vai to pieejamību noteiktajā termiņā, kā arī nav piegādājusi patērētājiem pasūtītās preces apsolītajā termiņā.
Atbilstoši patērētāju sniegtajai informācijai uzņēmums neesot risinājis patērētāju sūdzības, tai skaitā neesot atmaksājis naudu gadījumos, kad patērētāji izbeidz līgumu tādēļ, ka vietnē pasūtītās preces nav piegādātas. Tāpat patērētājiem ar sabiedrību neesot iespējams sazināties, jo uzņēmums neatbildot uz patērētāju vēstulēm un tālruņu zvaniem.
Vienlaikus PTAC konstatēja, ka vietnē netiek nodrošināta normatīvajiem aktiem atbilstoša informācija. Lai izvērtētu konkrēto situāciju, PTAC centās sazināties ar uzņēmumu, pieprasot paskaidrojumus, taču atbildes uz PTAC nosūtītajām vēstulēm netika sniegtas.
PTAC secināja, ka uzņēmums nav veicis nepieciešamos pasākumus, lai izbeigtu minētās negodīgās komercprakses īstenošanu, tādējādi pastāv pamatots risks, ka līdzīga veida komercpraksi sabiedrība varētu veikt arī turpmāk.