Sadaļas Sadaļas

PTAC aicina pieteikties finanšu grūtībās nonākušā tūrisma operatora «Prieks Tūre» klientus

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina visus finanšu grūtībās nonākušā tūrisma operatora “Prieks Tūre” klientus, saistības pret kuriem uzņēmums pilnībā vai daļēji nespēj pildīt, triju mēnešu laikā - līdz 2019.gada 4.janvārim - iesniegt PTAC iesniegumu par visu to maksājumu atmaksāšanu, ko ceļotājs veicis vai kas veikti ceļotāja vārdā.

Centrs secināja, ka “Prieks Tūre” ir likviditātes problēmas un tā nespēj pilnībā vai daļēji pildīt savas saistības un sniegt kompleksos tūrisma pakalpojumus.

Vērsties centrā ar iesniegumu aicināti arī tie ceļotāji, kuri līdz šī paziņojuma publicēšanai jau ir iesnieguši PTAC iesniegumu ar lūgumu palīdzēt risināt strīdu ar šo pakalpojuma sniedzēju.

PTAC paskaidro, ka saskaņā ar Tūrisma likumu tiesības uz maksājumu atmaksāšanu ir tikai ceļotājam – fiziskajai vai juridiskajai personai, kurai ir tiesības ceļot, pamatojoties uz līgumu par kompleksa tūrisma pakalpojuma sniegšanu, t.i., tai personai, kura noslēgusi līgumu par kompleksu tūrisma pakalpojumu (piemēram, transporta pakalpojumi, izmitināšana viesnīcā un gida pakalpojumi) vai kuras vārdā šāds līgums noslēgts, un kura nav saņēmusi attiecīgo komplekso tūrisma pakalpojumu.

Vienlaikus PTAC skaidro, ka par kompleksu tūrisma pakalpojumu nav uzskatāms un līdz ar to tiesības uz maksājumu atmaksāšanu, izmantojot “Prieks Tūre” nodrošinājumu, nav patērētājiem par nesniegtu vai nenotikušu atsevišķu tūrisma pakalpojumu (piemēram, aviobiļešu vai viesnīcas rezervāciju, vai arī ceļojuma apdrošināšanas polises iegādi). Tiesības uz atmaksas saņemšanu nav arī “Prieks Tūre” sadarbības partneriem, kas noslēguši ar uzņēmumu sadarbības līgumu.

Tāpat PTAC informē, ka ceļotājiem ir tiesības uz maksājumu atmaksāšanu par nenotikušo ceļojumu tikai tādā apmērā, cik “Prieks Tūre” vai tūrisma aģents (“Prieks Tūre” sadarbības partneris) par attiecīgo ceļojumu nav atmaksājis. Šādas personas var izmantot citus normatīvajos aktos noteiktos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, piemēram, vēršoties tiesā vai Valsts policijā.

Iesniegumam par maksājumu atmaksāšanu jāizmanto PTAC izstrādātā veidlapa, pievienojot tajā norādītos dokumentus. Turklāt ceļotājiem, kuri noslēguši vienu kopīgu līgumu par ceļojumu (kompleksu tūrisma pakalpojumu), attiecīgi jāiesniedz PTAC arī viens kopīgs iesniegums maksājumu atmaksāšanai.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā saistībā par iesnieguma aizpildīšanu vai iesniegumam pievienojamajiem dokumentiem centrs lūdz zvanīt uz konsultāciju tālruni 65452554 vai patērētāju pieņemšanas laikā vērsties klātienē PTAC Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 55, Rīgā.

PTAC ceļotājiem atmaksājamo izdevumu apmēru aprēķinās proporcionāli atbilstoši ceļotāju skaitam, kuri būs pieteikušies PTAC līdz 2019.gada 4. janvārim, to samaksātajai summai un nodrošinājuma apmēram.    

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt