Viņš norādīja, ka investors ne tikai nodrošinātu tuvos reisus, bet arī tālos reisus un savienotu Latviju ar blīvi apdzīvotajiem Āzijas reģioniem, tādējādi radītu pasažieru skaita pieaugumu.
Patlaban esot pieci līdz desmit potenciālo investoru un ar vienu no tiem notiek konkrētas sarunas par iespējamā darījuma struktūru. Ar pārējiem potenciālajiem investoriem periodiski ir sarunas, kurās abas puses apmainās un iepazīstas ar jaunāko informāciju.
Tomēr Krastiņš uzsvēra, ka sarunām par „airBaltic” uzņēmuma nākotni nav jābeidzas tuvākajā laikā.
Tāpat viņš noraidīja izskanējušās ziņas, ka darījumā ar investoru varētu tikt iesaistīts uzņēmums „Latvijas gaisa satiksme”. Tas ir pilnīgi cita veida uzņēmums, norādīja Krastiņš. Arī pret Rīgas starptautiskās lidostas iesaistīšanu iespējamajā darījumā attieksme ir noliedzoša.
Ziņots, ka konsultācijas uzņēmums „Prudentia” jau ilgāku laiku meklē investoru nacionālajai aviosabiedrībai „airBaltic”, tādējādi ļaujot valstij aiziet no līdzdalības aviobiznesā.