Pēc viņa sacītā, vēl nepieciešams iziet visas nepieciešamās procedūras, lai tranzīta krava varētu turpināt ceļu tālāk. Testa kravas vilciena svinīgā sagaidīšana plānota 5.novembrī.
Testa kravas vilciens Latvijā nonācis salīdzinoši ātri, un tas, ministra vērtējumā, ir "nopietns Latvijas pieteikums, lai sekmīgi sadarbotos ar Ķīnu."
Vienlaikus Augulis atzina, ka ir jāturpina darbs ne tikai pie Ķīnas kravu piesaistes, bet arī par kravu vešanu uz Ķīnu. Ķīnieši ir izrādījuši interesi, piemēram, par Latvijas kokmateriāliem. Tie pašlaik tiek vesti ar kuģi, un jūras ceļš ir salīdzinoši garāks un prasa ilgāku laiku kravas nogādāšanai gala mērķī, sacīja satiksmes ministrs.
Viņš atzina arī, ka Latvija mēģina piesaistīt ne tikai tranzīta kravas no Ķīnas, bet arī mēģina attīstīt citus kravu tranzīta maršrutus, piemēram, no Kazahstānas, cerot daļēji kompensēt Krievijas kravu samazinājumu.
Jau ziņots, ka par tālāku sadarbību ar Ķīnu tranzīta jomā plānots runāt šīs nedēļas nogalē Rīgā, kur uz tikšanos ar 16 Centrālās un Austrumeiropas valstu valdību vadītājiem ieradīsies Ķīnas premjers Lī Kecjans.