4. studija

Ogres stāvvietas

4. studija

Lācītis Ķepainītis

Čeki veikalos

Pircēji pievērš uzmanību pirkumu čekos nekorekti uzrādītajām summām

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Reizēm pārtikas preču veikalos pie kasēm pircēju neapmierinātību rada čekos nekorekti ievadītā summa, kad kāda prece tiek sajaukta ar citu vai noskenēta dubultā. Svētku laikā iepirkuma ratiņi paliek aizvien pilnāki, tāpēc jāatceras pie kases rūpīgi sekot līdzi informācijai čekā.

"Es biju pie kases, noskenēja pirmos trīs produktus, kas nebija pārāk dārgi un pamanīju, ka čekā uzrādīti 15-17 eiro. Jautāju, vai pareizi skaita?" raidījumam "4.studija" par starpgadījumu stāsta pircēja. Pārdevēja gan kļūdu izlabojusi, tomēr pēc brīža radusies jauna kļūda, jo viena prece tikusi pieskaitīta divreiz.

Kāda bijusī veikala "Maxima" darbiniece pastāstīja, ka kasieres tā mēdzot darīt, un arī tagad iepērkoties reizēm gadoties pārpratumi ne tikai viņai, bet arī draugiem: "Ja neseko līdzi, tas ir mierīgi izdarāms. Pēdējais zināmais gadījums veikalā bija manai draudzenei".

Veikalu tīklos "Rimi" un "Maxima" skaidro, ka tie ir tikai negadījumi, jo kasierēm dienā jāapkalpo tūkstošiem pircēju.

"Tāda situācija ik pa laikam var gadīties, ņemot vērā, ka preču skeneri ir ļoti jūtīgi, taču parasti kasē pamana un veic attiecīgās darbības, lai šo naudiņu noņemtu no čeka nost, tāpēc pircējs var sekot uz ekrāna līdzi," sacīja "Maxima" pārstāvis Jānis Beseris.

"Jau labu laiku "Rimi" veikalos pie kasēm ir izvietoti lielie monitori, kas pircējiem dod ērtu iespēju uzreiz sekot līdzi ieskenēto pirkumu skaitam un cenai. Kļūdas ar skenējumiem var gadīties gan tehnisku, gan cilvēcīgu iemeslu dēļ. Fasējuma problēmu dēļ svītru kods dažreiz slikti nolasāms, ir jāskenē vairākas reizes vai jāievada ar roku," informēja veikalu tīkls "Rimi".

Iespējams, paši pircēji nemaz nezina, ka kļūdas gadījumā abi veikalu tīkli piedāvā pirkumus nest atpakaļ pat no mājām.

"Ja tā noticis un pircējs to pamanījis mājās, tad droši, bez jebkādām šaubām var doties uz veikalu ar čeku un vērsties pie veikala vadības, pie vecākā kasiera to situāciju atrisinot, atmāksājot naudu, tā nav nekāda problēma," sacīja "Maxima" pārstāvis Beseris.

"Rimi" pavēstīja, ka spēj izsekot katra čeka preču sarakstam, un to ir iespējams salīdzināt ar videonovērošanas datiem no kasu zonas. Kases aparāta atskaitē ir redzams, kāda naudas summa ir reģistrēta kases aparātā un cik daudz naudas faktiski atrodas kasē.

"Parasti šos gadījumus ierauga uz vietas, kasieris ir dzirdējis, ka prece divreiz noskenēta, vai to ierauga vai pircējs uz to norāda."

Veikalu pārstāvji uzsver, ka tā nevarētu būt apzināta ļaunprātība, kamēr pircēji dzirdējuši dažādas baumas, piemēram, to, ka pārdevēji, negribot segt veikala iztrūkumu, to iekasē no pircējiem. Raidījums "4.studija" dzirdēja arī versiju, ka šādā veidā veikalā tiek atgriezta nauda par produktiem, kurus darbinieki izņēmuši savām vajadzībām. Tāpēc vēlams pie kases sekot līdzi tam, kas tiek iesists čekā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti