Pētījums veikts sadarbībā ar Latvijas Universitāti un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, kur notiks pētījuma rezultātu prezentācija. Pētījumā aptaujāti vairāk nekā divarpus tūkstošus respondentu.
„Atklājumi ir diezgan interesanti visos griezumos. Piemēram, jautājumā, ko cilvēki ir iegādājušies Latvijas interneta veikalos un ko – ārzemju interneta veikalos.
Latvijas interneta veikalos populārākie produkti ir visdažādākās biļetes, otrajā vietā ir elektronika un trešajā – sadzīves tehnika.
Savukārt ārzemju interneta veikalos visbiežāk cilvēki iegādājas apģērbus, apavus, arī elektroniku, un ceturtais populārākais ir kosmētika,” pastāstīja uzņēmuma „iMarketings.lv” digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins.
Latvijas interneta veikalos pētījumā aptaujātie iedzīvotāji patērē vairāk naudiņas, kas liecinot par uzticēšanos vietējiem interneta veikaliem. “Ja paņemam čeku 200-500 eiro robežās, tad ārzemju interneta veikalos [par šādu summu] iepērkas tikai 8,1% respondentu,” norādīja Volvenkins.