Pētījums: Latvijā mīlētākais mediju zīmols – LTV1

Latvijā mīlētākais mediju zīmols ir Latvijas Televīzijas pirmais kanāls (LTV1), aiz sevis otrajā vietā atstājot "TV3", bet trešajā vietā – "Delfi". Tas noskaidrots Baltijas valstīs veiktajā "Brand Capital" dzīvesstila pētījumā, informēja uzņēmuma pārstāvis Emīls Senkāns.

Ceturtajā Baltijas Zīmolu forumā noteikti šī gada mīlētākie, zaļākie un cilvēcīgākie Latvijas, Lietuvas un Igaunijas zīmoli dažādās kategorijās. Pirmo reizi šogad balvas pasniegtas arī meklētākajiem zīmoliem.

Par mīlētāko zīmolu Baltijā kopumā, kā arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā atsevišķi jau ceturto gadu pēc kārtas atzīta "Swedbank".

Otrais mīlētākais zīmols Baltijā ir mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Maxima", savukārt trešajā vietā ierindojas loģistikas uzņēmums "Omniva".

Latvijā mīlētāko zīmolu kategorijā otro vietu ieņem tīmekļa vietnes zīmols "inbox.lv", bet trešajā vietā, pakāpjoties par vienu pozīciju pret pagājušo gadu, ierindojas "Omniva".

Lielāko izaugsmi Baltijas valstīs, kā arī pirmo vietu augošāko zīmolu kategorijā, ieguvis zīmols "Omniva", otrajā vietā ierindojies mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Lidl", bet trešo vietu ieņem "Swedbank". Latvijā augošākā zīmola topā pirmo vietu ieņēmis "Lidl", otrajā vietā ierindojas "Omniva", savukārt, par trešo augošāko zīmolu Latvijā atzīts telekomunikāciju zīmols "Tet". Par augošāko zīmolu Lietuvā atzīts telekomunikāciju uzņēmums "Telia", savukārt Igaunijā – "Lidl".

Šogad pirmo reizi tika noteikti arī meklētākie zīmoli, vērtējot zīmolu organiskās "Google" meklēšanas dinamiku, šī gada rezultātu salīdzinot ar iepriekšējo gadu.

Meklētāko zīmolu topā Baltijā pirmo vietu ieguvis zīmols "Ryanair". Otrais meklētākais zīmols ir modes un apavu preču mazumtirgotājs "Zalando", bet trešajā vietā ierindojas Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic". Latvijā meklētākais zīmols ir ikgadējais mūzikas un kultūras festivāls "Positivus", otrais meklētākais – festivāls "Summer Sound", savukārt meklētāko zīmolu topa Latvijā trešajā vietā ir "Ryanair". Par meklētāko zīmolu Lietuvā atzīts tūroperators "Novaturas", savukārt Igaunijā šajā kategorijā topa pirmo vietu ieņem dzērienu zīmols "Aura".

Par cilvēcīgāko zīmolu Baltijā atzīts "TV3",  aiz sevis otrajā vietā atstājot portālu "Delfi", bet trešajā vietā – "Swedbank". Savukārt Latvijā uzvaras laurus cilvēcīgāko zīmolu kategorijā plūc "Latvijas Valsts meži", kam seko "CSDD" topa otrajā vietā un zāļu ražotājs "Grindex" trešajā vietā. Lietuvā par cilvēcīgāko zīmolu atzīts mediju zīmols "Laisvės TV ", bet Igaunijā – portāls "Err.ee".

Zaļāko zīmolu kategorijā Baltijā uzvaras laurus plūca elektromobiļu ražotājs "Tesla",  aiz sevis atstājot degvielas uzpildes stacijas "Neste" un apģērbu tirdzniecības zīmolu "H&M" attiecīgi topa otrajā un trešajā vietā. Savukārt Latvijā par zaļāko zīmolu jau otro gadu nemainīgi atzīts "Latvijas Valsts meži".  Otro vietu zaļāko zīmolu Latvijā topā ieņem topā "Tesla", bet trešajā vietā ierindojas farmācijas zīmols "Silvanols". Par zaļāko zīmolu gan Lietuvā, gan Igaunijā atzīts zīmols "Tesla".

Mīlētākais mediju zīmols Baltijā un arī Lietuvā ir "TV3". Latvijas topā pirmo vietu ieņem televīzijas kanāls LTV1, aiz sevis otrajā vietā atstājot "TV3", bet trešajā vietā – "Delfi". Igaunijā mīlētākais mediju zīmols ir  "ETV".

Baltijā un arī Latvijā par mīlētāko vietējā ražotāja zīmolu atzīts piena produktu zīmols "Kārums". Latvijas topa otrajā vietā ierindojas zīmols "Ekselence", bet trešo vietu ieņem "Pols".

Lietuvā par mīlētāko vietējā ražotāja zīmolu otro gadu pēc kārtas atzīts minerālūdens "Vytautas", bet Igaunijā – konditorejas ražošanas zīmols "Kalev".

Baltijas Zīmolu foruma partneris, medijs "ir.lv", pasniedza īpašu balvu nominācijā "Par ieguldījumu demokrātijas vērtību stiprināšanā" loģistikas uzņēmumam "Omniva" par veiktajām aktivitātēm Ukrainas atbalstam. Savukārt mediju grupa "EHR" pasniedza savu simpātiju balvu mīlētākajam tehnoloģiju zīmolam Latvijā – "LMT".

Ar visiem uzvarētājiem iespējams iepazīties vietnē https://balticbrands.eu.

Latvijā mīlētākie zīmoli tiek noteikti 18. reizi, bet Baltijas mērogā – 11. reizi. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz "Brand Capital" dzīvesstila pētījumu. Baltijas mīlētāko zīmolu apbalvošana ir daļa no "Baltic Brand Forum", ko organizē MAGIC, OMD un RAIT sadarbībā ar "Google", Latvijas Zaļo punktu un citiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt