Pēc gadumijas iedzīvotāju interese par elektrības pārdevēju piedāvājumiem nemazinās

Arī pēc jaunā gada iedzīvotājiem, it īpaši reģionos, ir saglabājusies interese jautājumos, kas skar elektrības tirgus atvēršanu un norēķinus par elektrību, un pamanāms klientu pieplūdums vērojams "Latvenergo" klientu apkalpošanas centros.

Jāapstiprina izvēlētais tarifu plāns un jāpārliecinās, vai norēķini ar elektrības piegādātāju ir kārtībā – šādu iemesls apmeklētāju pieplūdumam kompānijas "Latvenergo" klientu apkalpošanas centros min Jūrkalnē sastaptie iedzīvotāji.

"Godīgi sakot, mēs neesam neko izmainījuši. Mums vienīgais jāiet uz pagasta pašvaldību, ka mums ir daudzbērnu ģimene, ka mums pienākas atlaide. Tas ir jāizdara, laikam, cik saprotu, līdz 17.janvārim, un tad būs par pirmajām 300 [kilovatstundām] atlaide, un par pārējo maksāsim kā līdz šim," saka kāda kliente.

Neko nav mainījusi arī kāda cita kliente. "Laikam neko nemainīšu, mani tas universālais apmierina. Pazvanīju, pajautāju, un viņi teica, ka tad vairāk nekādu problēmu nav, tā kartiņa ir atnākusi un tad ar to iet un maksā, vai arī pārskaita internetbankā," viņa skaidro savu viedokli. Līdzīga attieksme ir arī kādai vecāka gadagājuma kundze. "Es neesmu vispār ne zvanījusi, ne arī interesējusies, atklāti sakot. Par cik es nodedzinu līdz simtam, es domāju, ka maksāšu par to parasto, kas jau ir tas tarifs, ko visu laiku maksāju, vai ne. Tur ir gan norādīts apakšā, ka ir mazliet cita cena – nu, es jau konsultēšos ar kādu gudrāku cilvēku, un varbūt man viņš dos padomu. Un maksāšu, kā ir jāmaksā, ko tad citu darīs. Kas jāmaksā, tas jāmaksā, ko tad citu darīs, jo bez elektrības neiztiksim, bez televizora neiztiks, bez uguns neiztiks, lai nu kā ir," skaidroja kundze.

"Latvenergo" valdes loceklis Uldis Bariss apstiprina, ka klientu aktivitāte arī pēc gadu mijas ir saglabājusies augsta, un tā ir saistīta gan ar norēķiniem, gan līgumu slēgšanu. "Jāsaka, ka klientu aktivitāte joprojām ir liela, tiesa, lielākoties klienti ar mums kontaktējas, izmantojot mūsu portālu, kas ir visērtākais veids, un otrs ērtākais veids ir mums piezvanīt. Nu un tas, kas pašlaik klientus visvairāk interesē un par ko ir tā aktivitāte – primāri tie ir jautājumi par norēķiniem. Par cik līdz janvāra beigām ir jānorēķinās par decembra patēriņu, tad klienti to arī pašlaik aktīvi dara un pārbauda, cik viņi līdz šim samaksājuši, lai nebūtu tā, ka gads iesāktos ar kādu nenomaksātu skaitītāja rādītāja apjomu," teica Bariss.

Par iedzīvotāju intereses trūkumu nesūdzas arī citi tirgotāji.

Uzņēmuma "220 Enerģija" mārketinga vadītāja Madara Jurgelāne norāda, ka, lai gan uzņēmums reklāmas aktivitātes vēl tikai plāno, klienti ar kompāniju aktīvi sazinās arī pēc gadu mijas. "Jā, principā ar 1.janvāri nekas nav apstājies, viss turpinās, un iedzīvotāji vēl joprojām ir ļoti aktīvi. Līgumus slēdzam onlainā, un līdz ar to visu laiku ir iespēja mainīt tirgotāju un noslēgt ar mums līgumu. Cenu piedāvājumus un plānus mainījuši neesam, tie ir palikuši tieši tādi paši, kā piedāvājām decembrī, un plānojam arī plašāk informēt par "220 Enerģija" piedāvājumu. Aktivitāte ir, varbūt tā nav tik liela, kā mēs būtu gaidījuši oktobrī, kad sāka viss bīdīties uz to, ka tirgus atvērsies ar 1.janvāri, bet aktivitāte noteikti ir," sacīja Jurgeāane.

Energokompānija "Latvenergo" iedzīvotājus saziņai aicina izvēlēties ērtākos veidus – tālruni un internetu, kā arī atgādina, ka daudzbērnu ģimenēm, lai saņemtu likumā noteikto atbalstu jau no janvāra, vēl ir iespēja tam pieteikties līdz 19.janvārim.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti