PTAC paziņojumā medijiem informēja, ka līdz šim saņemti 25 patērētāju iesniegumi par SIA “Preces darbam”. Tāpat ir sniegtas vairāk nekā 30 konsultācijas par situācijām, kad pēc preces pasūtīšanas interneta veikalā tās netiek piegādātas un nauda par nepiegādātajām precēm netiek atmaksāta.
Par šo uzņēmumu PTAC ir vērsušās tikai privātpersonas. Bet, ņemot vērā interneta veikala piedāvājumu, pastāv iespēja, ka ir cietušas arī vairākas juridiskas personas.
8. septembrī tika pieņemts lēmums par SIA “Preces darbam” maksātnespējas procesa pasludināšanu. Līdz ar to patērētājiem vai juridiskām personām, kuras ir cietuši parādnieka darbības rezultātā,
līdz 9. oktobrim ir jāvēršas ar savu prasījumu pie maksātnespējas administratora.
Gadījumā, ja tiks nokavēts prasījumu iesniegšanas termiņš, kreditors savu prasījumu pret parādnieku var iesniegt ne vēlāk par sešiem mēnešiem un ne vēlāk par kreditoru prasījumu apmierināšanas plāna sastādīšanu. Pēc šā termiņa iestājas noilgums un kreditors zaudē prasījuma tiesības pret parādnieku.
Uzņēmumam ieceltais maksātnespējas administratore ir Katarīna Sniedze.
Lai nesaskartos ar līdzīgiem gadījumiem, PTAC aicina pirms preču iegādes interneta veikalā uzzināt citu patērētāju pieredzi dažādos atsauksmju portālos, kā arī pārliecināties, ka konkrētais komersants nav ievietots PTAC melnajā sarakstā vai aizdomīgo vietņu sarakstā.