Liels darbinieku skaits, augsta atpazīstamība un sabiedrībā iecienīts produkts vai pakalpojums - šādi ir pierastie nosacījumi tam, lai uzņēmums ikgadējā reputācijas topā varētu ieņemt augstu vietu.
Diemžēl pagājušā gada notikumu un tendenču iespaidā daudzu uzņēmumu pozīcija prestižajā sarakstā varētu būt kritusies - Zolitūdes traģēdija, sabiedrībā, domājams, iedragājusi būvniecības nozares un arī tirdzniecības uzņēmumu reputāciju, jo traģēdijas rezultātā ir izraisījušās plašas diskusijas par šo nozaru uzņēmumu atbildību pret saviem darbiniekiem un pārējās sabiedrības drošību.
Tāpat ar zināmām bažām raudzīties uz reitingu rezultātiem ir arī tradicionāli augstu vietu ieņemošajām komercbankām, jo tieši šogad sabiedrībā aizvien plašāk ir izskanējušas bažas par to, ka banku konservatīvās kreditēšanas politikas dēļ iedzīvotājiem un uzņēmējiem aizvien vairāk trūkst tiem nepieciešamo kredītlīdzekļu.