Pēc viņas teiktā, galvenās problēmas, par kurām sūdzējušies patērētāji – pasūtītās un apmaksātās preces netiek piegādātas, savukārt, ja patērētāji izmanto atteikuma tiesības, komersants savlaicīgi neatmaksā naudu, tas ieilgst pusgadu un vairāk.
No 2021. gadā saņemtajām sūdzībām 157 bijušas pārrobežu sūdzības, lielākoties no Eiropas Savienības (ES) valstu patērētājiem.
Visvairāk sūdzējušies Lietuvas, Igaunijas, Apvienotās Karalistes patērētāji, kā arī dažādu trešo valstu patērētāji gan no ASV, Krievijas, Japānas.
Patērētāji norādījuši, ka komersants pasūtījumu nepiegādā ne apsolītajā, ne papildu termiņā. Pēc pasūtījuma atcelšanas komersants ilgu laiku neatmaksājot patērētājiem par nepiegādātajiem pasūtījumiem samaksāto naudas summu, kā arī neatmaksājot naudu gadījumos, kad patērētājs izmanto normatīvajos aktos noteiktās atteikuma tiesības.
Izskatot patērētāju sūdzības, gan PTAC, gan "ECC Latvia" sazinājās ar pārdevēju, kurš sākotnēji atbildējis, ka problēmsituācija tikšot atrisināta, tomēr pēc vairākiem atgādinājumiem nauda visbiežāk patērētājiem netika atmaksāta. Atsevišķos gadījumos pārdevējs pieprasījis sniegt patērētāja bankas konta datus, bet arī pēc to iesniegšanas naudas atmaksa sekojusi reti. Tiesa, 41 gadījumā rasts pozitīvs risinājums un nauda tomēr atmaksāta vai apavi atsūtīti, tomēr lielākā daļa problēmgadījumu vēl aizvien neesot atrisināti.
Ņemot vērā iepriekš minētās problēmas, 2020. gada decembrī komersantam aizliedza īstenot negodīgu komercpraksi, kā arī piemēroja 10 000 eiro soda naudu.
Lēmums pārsūdzēts, bet tiesa PTAC lēmumu atstājusi spēkā. Pašlaik tiekot veikta lēmuma piespiedu izpilde.
Neskatoties uz paralēlajām uzraudzības un piespiedu izpildes darbībām, PTAC rīcībā ir informācija, ka komersants turpina reklamēt savus pakalpojumus un piesaistīt jaunus klientus, tādēļ PTAC aicina patērētājus izvērtēt riskus un pārdomāt iepirkšanos vietnē "inch2.com".