“Mums liekas svarīgi apkalpot pasažierus visā maršrutā,” norādīja Grigulis.
Uzņēmums to varētu darīt ar sadarbības partneriem - “ Rīgas satiksmi”, taksometru kompānijām, velosipēdu vai automašīnu nomu, skaidroja Grigulis.
Viņš uzsvēra, ka tas nenozīmē, ka “Pasažieru vilciens” iegādāsies savus velosipēdus vai automašīnas, bet skatīsies, kā sadarboties ar privātuzņēmumiem, lai veidotu pakalpojumu, kas maksimāli veicinātu dzelzceļa izmantošanu, jo bieži vien līdz stacijai arī mērojams zināms attālums un kāda stacija Rīgā nav pasažieru galamērķis.
Tāpat “Pasažieru vilciens” plāno attīstīt iespējas iegādāties elektroniski arī mēnešbiļetes un kopumā vēlas panākt, lai 90% biļešu iegādātos elektroniski. Pašlaik elektronisko biļešu skaits pieaug, taču aizvien elektroniski iegādāti 40% – 45% no visām biļetēm.