Par Latvijā ražoto Covid-19 produktu platformu interese ir liela, bet uzņēmumiem jāpilnveidojas digitāli

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Interese par Latvijas investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) izveidoto platformu, kur apkopoti Latvijā ražotie produkti Covid-19 ierobežošanai, ir liela, bet vēl ir nepieciešams risināt uzņēmumu digitalizācijas problēmu, norādīja LIAA direktors Kaspars Rožkalns.

LIAA direktors Kaspars Rožkalns
00:00 / 01:09
Lejuplādēt

Latvijas investīciju un attīstības aģentūras izveidotajā platformā jau pieteikušies 75 uzņēmumi, kuri ražo produktus Covid-19 ierobežošanai un vēlas tos eksportēt.

Līdz šim informācija par Latvijā ražotajiem Covid-19 produktiem tiek izplatīta caur vēstniecībām, goda konsuliem un diasporu. LIAA direktors Rožkalns teica, ka eksporta apjoma ziņā ir vairāki veiksmes stāsti: “Piemēram, uzņēmums “Spodrība”, kura dezinfekcijas līdzekļiem ir labi veicies Lielbritānijas tirgū un produktu apjoms ir stabili pieaugošs. Tas pats ir attiecināms uz tekstila nozari, piemēram, uzņēmums “Nemo” ir pārkvalificējušies uz higiēnas masku ražošanu”.

Taču ir nepieciešams risināt uzņēmumu digitalizācijas problēmu – proti, tā kā daļai uzņēmumu nav interneta veikalu, tad pat gadījumā, ja interese par to produktiem rodas, tad tos nav iespējams kārtīgi izpētīt un iegādāties tiešsaistē. “Lai varētu precīzi apsekot, cik liela ir interese un cik no tās ir veiksmīgu darījumu, pirms divām nedēļām ir sākta starptautiskā konkurētspējas veicināšanas programma, kuras ietvaros uzņēmumi var arī pieteikties digitalizācijas atbalstam savu mājaslapu pārveidošanai, izstrādei un tulkošanai. Izveidojot interneta veikalus varēs pa tiešo caur mūsu platformu nokļūt pie ražotāja internetveikala un preces iegādāties,” skaidroja Rožkalns.

KONTEKSTS:

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) ir izveidojusi platformu, kur apkopoti Latvijā ražotie produkti Covid-19 ierobežošanai.

Platforma paredzēta, lai valstīs, kur ir smaga situācija cīņā pret Covid-19, uzzinātu, ko Latvijas uzņēmumi var piedāvāt. Mērķauditorija ir gan Eiropā, gan ASV un Dienvidamerikas valstīs. 

Latvijas uzņēmumi lielākoties piedāvā individuālās aizsardzības līdzekļus - sejas vairogus, maskas, dezinfekcijas līdzekļus un aizsardzības tērpus. Informāciju par platformā pieejamo piedāvājumu izplata gan LIAA pārstāvniecības un disaporas kanāli, gan Latvijas vēstniecības un goda konsuli.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti