Līdz ar plānoto pilnveidi “Spilvas” ražotnē uzņēmumam būs iespējas kāpināt ražošanas apjomus un padarīt ražošanu efektīvāku, kā arī attīstīt jaunas inovācijas un biznesa iespējas, informēja "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.
"Domājot par nākotnes izaugsmes iespējām, mēs šodien pieņemam lēmumu par zīmola "Spilva" ražotnes attīstību.
Šī brīža ražotne ir moderna un konkurētspējīga, bet tā ir palikusi par šauru, lai turpinātu ilgtspējīgu biznesa izaugsmi, tādēļ paplašināsim telpas un tādējādi varēsim palielināt jaudu, lai attīstītu zīmolu.
Mēs padarīsim esošos ražošanas procesus ērtākus, rentablākus, kā arī nebūsim ierobežoti attīstībai nākotnē, domājot par jauniem produktiem un biznesa segmentiem,” uzsvēra "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
"Spilvas" ražotne atrodas Babītē kopš 1992. gada, kad tā darbu uzsāka kā neliels konservu cehs, un laika gaitā ir piedzīvojusi lielu izaugsmi, informēja uzņēmumā.
"Spilvas" ražotnē top vairāki simti produktu dažādās ēdienu un ēdiena piedevu kategorijās: tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi jeb salātu mērces, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni. "Spilva" ražo produktus ne tikai Latvijas tirgum, bet arī citiem "Orkla" grupas uzņēmumiem ārvalstīs.
KONTEKSTS:
Norvēģijas koncerns "Orkla" Latvijā pārstāv produktu zīmolus: "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro". Norvēģijas koncerns "Orkla" savus biznesa uzņēmumus Latvijā apvienojis vienā organizācijā "Orkla Latvija".