Kā liecina pētījumu aģentūras TNS apkopojums par televīzijas TV reklāmas apjomu, oktobrī televīzijā TNS ir reģistrējis 157 601 reklāmas un 21 762 sponsorreklāmas gadījumus.
Atbilstoši šī gada pavasarī prognozētajam, TV reklāmu skaits ir turpinājis kāpt un oktobrī ir sasniegts jauns Latvijā mēneša laikā TV pārraidīto reklāmu skaita rekords - 179 363 reklāmas gadījumi mēnesī. Galvenokārt, pieaugumu nodrošinājuši zāļu nozares reklāmdevēji, kā arī Finanšu ministrijas eiro ieviešanas kampaņa, skaidro TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka oktobrī jau trešo mēnesi turpinās tendence, ka mazāks reklāmu skaita īpatsvars izvietots prime time (18.00-24.00) laikā. Uz tā rēķina pieaugusi pārējos diennakts laikos izvietoto reklāmu daļa.