Viņš sacīja, ka tagad OCTA cenas Latvijā ir kļuvušas līdzīgas Lietuvai un Igaunijai. Tā kā Baltijas valstīs dzīves līmenis ir līdzīgs, tad arī OCTA cenām vajadzētu būt līdzīgam un cenu kāpumam Latvijā nav pamata.
Ja tomēr cenas varētu celties, tad tikai nedaudz un galvenokārt inflācijas un kopējās ekonomiskās situācijas dēļ.
Abāšins pauda, ka OCTA zaudējumi nevar būt par pamatu jaunam cenu kāpumam. Eiropas valstīs ik gadu apdrošinātājiem OCTA rada nelielus zaudējumus vai ieguvumus, un diez vai Latvijā būs citādi. OCTA bizness nevar būt lielu peļņu dodošs, viņš bilda.
Pērn iedzīvotāji neslēpa neapmierinātību ar OCTA cenu pieaugumu. Vairāk nekā 10 000 iedzīvotāju pauduši atbalstu sabiedrisko iniciatīvu platformā "ManaBalss" ievietotajam ierosinājumam Latvijā noteikt sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas jeb OCTA maksimālās cenas griestus.
Iniciatīva tapusi, reaģējot uz straujo OCTA prēmiju pieaugumu, kas nonācis arī Konkurences padomes uzmanības lokā.