Skolēnu radītos produktus un pakalpojumus varēs ne tikai iegādāties, bet tos arī vērtēs žūrija, lai dažādās nominācijās noskaidrotu veiksmīgos skolēnu uzņēmumus, informē “Junior Achievment” vadītājs Jānis Krievāns.
“Lai apmeklētājiem būtu viegli orientēties, mēs gadatirgu esam sadalījuši astoņos sektoros. Kā, piemēram, apģērbi vai skaistumkopšana un bižutērija, pārtika un virtuves preces, elektropreces un tā tālāk,” stāsta Krievāns. “Šajā pasākumā varēs ieraudzīt gan inovatīvas, tehnoloģiskas lietas, kuras ir tikai vēl prototipu līmenī, gan arī nopirkt ļoti interesantas, oriģinālas, pašu darinātas lietas, kuras skolēni veido skolēnu mācību uzņēmumu programmas ietvaros.
Gada laikā skolēni reģistrē vairāk nekā 1000 uzņēmumu.
Līdz ar to tas ir patiešām tāds labs atlasīts materiāls, lai patērētājiem būtu interesanti, lai paši skolēni viens no otra varētu mācīties, varētu saprast konkurenci, kāpēc vienam tirgojšanās iet labāk, kāpēc vienam tirgojas varbūt ne tik labi, lai viņi mācās tieši viens no otra.”