“Viss aizsākās Latvijas Mākslas akadēmijā. Es studēju keramiku. Viena no idejām bija porcelāna rotaslietas. Izmēģināju, izveidoju pirmās rotaslietas un piedalījos “Jarmarkas” tirdziņā akadēmijā. Tās veiksmīgi pirmajās dienās izpirka,” atceras Madara Rozentāle.
Tajā brīdī Madara Rozentāle sapratusi, ka tas ir jāturpina un ar šādām rotaslietām var pelnīt naudu.
“Tieši par dizainu man radās ideja; kad devos “Erasmus” braucienā uz Spāniju, man bija laiks padomāt par visu. Domāju par rotaslietām, dizainu. Sapratu, ka dizainam jābūt lakoniskam, minimālisma stilā ieturētam. Iedvesmojos no dabas, dabas formām un izveidoju pirmo kolekciju,” stāsta Madara.
Atgriezusies Latvijā, Madara izveidoja savu zīmolu. Biznesa uzsākšanas sākumā fāzē lielu palīdzību sniedza konkurss “Atspēriens”, kurā Madara ieguva starta kapitālu, un radošo industriju biznesa inkubators.
“Es biju, protams, pastrādājusi nedaudz algotos darbos kā studente. Es aizsāku uzņēmējdarbību, patiesībā neko daudz nezinot par to,” atzīstas Madara.
Biznesa attīstība notikusi ļoti strauji, jo cilvēkiem patīk tas, ko Madara ražo. Viņa tagad jau trīs gadus ir uzņēmuma vadītāja, kas nodarbina vairākus darbiniekus, un ražo porcelāna rotaslietas, traukus un savā darbnīcā organizē meistarklases.
“Pašā sākumā es visu darīju viena. Pieprasījums auga, un es sapratu, ka ir pārāk daudz darba stundu dienā, ka ir jāņem kāds palīgs, un tagad ir pāris cilvēku, kas palīdz,” klāsta Madara.
Šobrīd viņas kolekcijā jau ir 40 dažāda dizaina rotu. To ražošanā izmanto porcelānu, zeltu, sudrabu un dažādas krāsas. Katra rota taisīta ar rokām. Tas ir gana ilgs process – no brīža, kad tā tiek sākta gatavot, līdz gala rezultātam, ko var ieraudzīt veikala plauktā, paiet apmēram trīs nedēļas. Tirgo gan vietējos, gan vairākos ārvalstu veikalos, arī internetā.