Negatīvā publicitāte neietekmē «AstraZeneca» peļņas rādītājus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Farmācijas uzņēmums “AstraZeneca” šā gada pirmajā ceturksnī divkāršojis savu peļņu, salīdzinot ar attiecīgo pagājušā gada laika posmu, neraugoties uz slikto publicitāti, ko uzņēmumam sagādāja problēmas ar Covid-19 vakcīnas apstiprināšanu.

Covid-19 vakcīnu ražošana “AstraZeneca” nav peļņas projekts, tādēļ uzņēmuma peļņas rādītājos to pienesums neparādās. Toties uzņēmumam izdevies ievērojami palielināt ienākumus no citu medikamentu pārdošanas, piemēram, ļoti pieprasīti bijuši “AstraZeneca” radītie onkoloģijas medikamenti.

“AstraZeneca” peļņa gada pirmajā ceturksnī bijusi 1,56 miljardi dolāru, salīdzinot ar 780 miljoniem dolāru pagājušā gada pirmajā ceturksnī.

“AstraZeneca” ieņēmumi no Covid-19 vakcīnas pārdošanas bijuši 275 miljoni dolāru, bet uzņēmumam tas ir bezpeļņas projekts, “AstraZeneca” vakcīnas cena ir krietni zemāka nekā konkurentu “Pfizer/BioNTech” un “Moderna” vakcīnām.

“Pfizer/BioNTech” šogad no Covid-19 vakcīnas pārdošanas varētu gūt 15 miljardu dolāru ieņēmumus, bet “Moderna” ieņēmumi varētu pārsniegt 18 miljardus dolāru.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti