Pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms palielinājās par 5,7%, nepārtikas preču mazumtirdzniecība, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 7,4%, bet autodegvielas mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 1,7%.
Lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 24,5%), metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecībā (par 12%), kā arī kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 7%). Savukārt apgrozījuma kritums bija farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 2,7%), kā arī kosmētikas un tualetes priekšmetu mazumtirdzniecībā (par 2,1%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 7,1%.
Savukārt šā gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums samazinājās par 0,6%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums saruka par 1,1%, autodegvielas mazumtirdzniecība – par 1,6%, bet nepārtikas preču pārdošanas apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 1,1%.
Apgrozījums krities kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 8,3%), mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 6,9%), kā arī apģērbu un apavu mazumtirdzniecībā (par 1,7%).
Savukārt apgrozījums pieaudzis mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 1,8%), mazumtirdzniecībā nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā ir nepārtika (par 1,5%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā un farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 0,1% katrā nozarē).
2017.gada septembrī salīdzinājumā ar augustu mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 7%.