Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 0,8%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 1,4%, autodegvielas – samazinājās par 0,2%.
Salīdzinot ar 2018. gada septembri, vislielākais apgrozījuma kāpums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 14,3%), pa pastu vai interneta veikalos (par 11,9%) un apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 9,6%). Lielākais apgrozījuma kritums bija metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 9,6%) un nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 4,8%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga 2,6%.
Šā gada septembrī, salīdzinot ar augustu, mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās samazinājās par 1%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 0,7%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 0,9%, autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 2%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, vislielākais apgrozījuma pieaugums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 6,4%), kā arī kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 4,8%). Lielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 4,3%), stendos un tirgos (par 3,3%).
2019. gada septembrī salīdzinājumā ar augustu mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 9%.