Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 3,5%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 14,9%, autodegvielas – samazinājās par 5,3%.
Salīdzinot ar 2019. gada aprīli, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 30%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 25,1%) un farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 3,2%).
Nozīmīgākais apgrozījuma kritums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 56,5%), mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 46%) un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 24,5%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, samazinājās 10,1%.
Savukārt 2020. gada aprīlī, salīdzinot ar martu, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums samazinājās par 7,7%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 6,9%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 8,4 %, autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 7,5%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 30,6%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 10,9%).
Nozīmīgākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 30,7%), apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 20,2%) un farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 19,5%).
2020. gada aprīlī, salīdzinot ar martu, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 8,4%.