Rīta Panorāma

Kailsals ziemājiem varētu nebūt nodarījis lielu kaitējumu

Rīta Panorāma

Rīgā pārāk daudz lombardu

Matīss: Diskusijas ap Viļņas iekļaušanu "Rail Baltica" maršrutā ir pēdējais šķērslis

Matīss: Diskusijas ap Viļņas iekļaušanu «Rail Baltica» maršrutā ir pēdējais šķērslis

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

Diskusijas ap Viļnas iekļaušanu vai neiekļaušanu “Rail Baltica” maršrutā ir pēdējais šķērslis tam, lai pilnībā vienotos par projektu kopumā, intervijā Latvijas Televīzijas raidijumā “Rīta Panorāma” sacīja satiksmes ministrs Anrijs Matīss.

Viņš norādīja, ka no vienas puses, Viļņa kā Lietuvas galvaspilsēta ir iekļaujama “Rail Baltica” maršrutā. No otras puses, ja maršrutā iekļauj gan Viļņu, gan Kauņu, tad maršruts izliecas “zigzagā” un tādā gadījumā “Rail Baltica” kā ātrgaitas maršruts zaudē jēgu.

Ministrs atzina, ka janvārī vajadzēja būt nodibinātam kopuzņēmumam, kas veido “Rail Baltica”, taču tas nav izdarīts. Šādas kavēšanas cēlonis ir tieši nespēja vienoties par Viļņas iekļaušanu bai neiekļaušanu “Rail Baltica” projektā.

Dzelzceļa atzars no Kauņas līdz Viļņai 100 kilometru garumā varētu izmaksāt papildu 300 miljonus eiro.

“Rail Baltic” galvenais mērķis ir atjaunot Baltijas valstu tiešu saikni ar Eiropas dzelzceļu tīklu un veicināt reģionālo integrāciju. Projektam plānots piesaistīt Eiropas Savienības līdzfinansējumu 85% apmērā no kopējām izmaksām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti