Taču aprīļa sākumā valdība lēma par vēl papildu 75 miljonu eiro piešķiršanu, kas ļāva atjaunot segumu papildu 600 kilometros autoceļu, līdz ar to kopumā šogad tiks sakārtoti 1250 kilometri valsts autoceļu. Līdz 31. augustam bija noslēgti jau 119 līgumi par būvdarbiem uz valsts autoceļiem.
"Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, šogad "Latvijas Valsts ceļu" būvdarbu konkursos konkurence ir pieaugusi un vidēji vienā iepirkumā piedalās 5,5 pretendenti. Pretstatā 3,6 pretendentiem, kas ir bijuši pērn. Līdz ar to konkurence ir diezgan ievērojami pieaugusi. Vienlaicīgi ar konkurences pieaugumu ir vērojams arī ievērojams cenu samazinājums. Ceļu pārbūves darbu izmaksas šogad, salīdzinot ar 2019. gadu, ir samazinājušās par 27%. To ietekmē gan darbaspēka izmaksas, gan materiālu izmaksas, kuras ir gājušas uz leju šogad. Tas, iespējams, ir saistīts ar Covid-19 pandēmijas radīto degvielas cenu kritumu, kas ceļu būvniecības jomā būtiski ietekmē materiālu transportēšanu un darba veikšanas izmaksas. Arī bitumena izmaksas ir atkarīgas no naftas cenām. Līdz ar to šogad vienlaicīgi gan ir pieaugusi konkurence, gan samazinājušās cenas," stāsta "Latvijas Valsts ceļu" Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova.