LSM.lv janvārī ieņem rekordaugsto 5. vietu apmeklētāko lapu topā

Janvāris iesākās ar interneta lapu apmeklētāju skaita kāpumu, bet, salīdzinot ar decembra datiem, skaitliskās izmaiņas ir vērtējamas ar pozitīvu pieaugumu, izceļot vairāku portālu procentuālo svārstību strauju augšupeju, liecina "gemiusAudience" dati. Sezonāli viens no šiem portāliem ir cv.lv ar 30% kāpumu, bet skaitliski nozīmīgāko kāpumu ir piedzīvojis portāls city24.lv, kura auditorija ir augusi par 24% jeb 54 713 apmeklētājiem. Rekords janvāra auditorijas datos bijis arī LSM.lv, un apmeklējumu topā no datoriem sabiedrisko mediju portāls ieņem jau 5.vietu. 

Apmeklējumi no datoriem

Lielākās izmaiņas ir piedzīvojis lsm.lv (+ 56 067 apmeklētāji), pakāpjoties uz 5.pozīciju, kas ir par divām vietām augstāk nekā decembrī. Līdzīga situācija ir vērojama ziņu portāliem la.lv (291 891 apmeklētāji) un nra.lv (273 348 apmeklētāji), kas savas pozīcijas ir pavirzījuši par vienu vietu augstāk, pietuvojoties topa favorītiem.

Sākoties jaunajam gadam, lielāka aktualitāte nekā parasti ir novērota portālam likumi.lv ( + 41 169 apmeklētāji) un lvportals.lv (+ 30 576 apmeklētāji), ko var pamatot ar iedzīvotāju interesi par izmaiņām likumdošanā.

Decembrī portāls kurpirkt.lv ir bijis nozīmīgs daudziem dāvanu tīkotājiem, tomēr janvārī saskāries ar nelielu kritumu (- 7 procenti), atgriežoties ierastajās pozīcijās (159 720 apmeklētāji).

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

No mobilajām ierīcēm visvairāk apmeklētāji ir bijuši portāliem delfi.lv, tvnet.lv un inbox.lv, kas savas pozīcijas ir saglabājuši jau vairākus mēnešus.

Kaut arī tvnet.lv (-2%) un inbox.lv (-5%) janvārī ir zaudējuši apmeklētājus, kuri izmanto mobilos telefonus, tomēr kopējais apmeklējumu skaits joprojām ir nepārspēts.

"gemiusAudience" datiem var sekot līdzi,  izmantojot publisko tiešsaistes rīku opa.gemius.lv jeb Online Publishers Audit. Vietnē iespējams apskatīt interneta lapu datus (informāciju par reālajiem lietotājiem, lapu skatījumiem, apmeklējumiem) par iepriekšējo dienu, nedēļu un mēnesi. Turklāt dati pieejami par visām platformām - no datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetēm, kā arī kopējā statistika.

Top 25 veidots, balstoties uz 7-74 gadu vecuma auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas janvārī piedalījās "gemiusAudience" pētījumā.                              

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti