Lapiņš darbu atstājis personīgu iemeslu dēļ. Neviens no valdes locekļiem neapstiprināja, ka Lapiņš amatu atstājis, jo nav vēlējies vakcinēties pret Covid-19.
Par pārvaldnieka pienākumu izpildītāju iecelts pārvaldnieka vietnieks attīstības jautājumos Uldis Hmieļevskis. Lai ievērotu labas pārvaldības principus, Liepājas SEZ valde nolēma pārvaldnieku izvēlēties konkursa kārtībā.
Lapiņš Liepājas SEZ pārvaldi vadīja laikā no 2016. gada. Parvaldē norādīja, ka šajā laikā bija jāpārvar dažādi izaicinājumi, piemēram, pilsētas ekonomiskai attīstībai pēc atkārtota lielākā uzņēmuma "KVV Liepājas metalurgs" maksātnespējas bija nepieciešama jauna stratēģija, kas veicinātu ekonomisko aktivitāti. Mainoties tranzītbiznesa un ģeopolitikas virzieniem bija jāpiesaista investīcijas attīstības projektiem, kas ļautu nodrošināt Liepājas SEZ kapitālsabiedrību stabilu darbību.
Būtisks izaicinājums kopš 2020. gada bija Covid-19 pandēmijas ietekmes mazināšana uz Liepājas SEZ un Liepājas ostas darbību. Kā ļoti nozīmīgs Liepājas SEZ pārvaldes īstenots attīstības projekts ir bijušās rūpnīcas "Liepājas metalurgs" teritorijas konsolidācija nolūkā atgriezt šo teritoriju ekonomiskā apritē.
Liepājas SEZ pārvaldē norādīja, ka kopumā no 2016.–2021. gadam īstenoti nozīmīgi infrastruktūras projekti – padziļināts kuģu ceļš līdz 14,5 metriem, izbūvēti sauszemes auto un dzelzceļa pievadceļi, uzlabota navigācijas drošība Karostas kanālā, uzlabota zvejniekiem nepieciešamā infrastruktūra un jaunā kvalitātē izbūvēta Jahtu osta.