Aptaujas liecina, ka šogad Lieldienas plāno svinēt astoņi no desmit amerikāņiem un vidēji viens cilvēks plāno tam tērēt aptuveni 150 dolārus. Kopējie tēriņi Lieldienām ASV varētu sasniegt 18 miljardus dolāru.
Un šokolāde ir viena no galvenajām svētku sastāvdaļām. Vismaz tiem, kuri ir vecumā zem 35 gadiem.
Šogad šokolādes tirgotāji un ražotāji jaunajai paaudzei pievērš īpašu uzmanību. Kā nekā tā ir paaudze, kas lieto sociālos tīklus un var popularizēt viņu produktu.
Beverlihilsas šokolādes tirgotāji šogad rada šokolādes olas ar īpašiem jauniem dizainiem un garšām. Viena no populārākajām olām ir ar vībotnes – ārstnieciskā auga – garšu. Piedāvājumā ir arī Lieldienu olu groziņi ar monogrammām, kas maksā no 65 dolāriem.
Kāds cits šokolādes veikals Beverlihilsā, kuru iecienījušas arī daudzas slavenības, piedāvā šokolādes olas ar šampanieša pildījumu, marcipānu un arī ar rokām gatavotus šokolādes zaķus.
Globālais šokolādes tirgus pērn bija novērtēts 103 miljardu dolāru vērtībā. Tuvāko gadu laikā tas varētu sasniegt 160 miljardus dolāru.