Reaģējot uz šādu CMA lēmumu, abi uzņēmumi jau paziņojuši, ka atceļ ieplānoto darījumu.
CMA skaidro, ka šis darījums būtu būtiski samazinājis konkurenci gan nacionālā, gan vietējā mērogā. Tāpat pārvalde pauž bažas par iespējamu cenu kāpumu "Sainsbury’s" un "Asda" degvielas uzpildes stacijās.
"CMA secinājusi, ka pircēji Lielbritānijā būtu zaudētāji, ja "Sainsbury’s" un "Asda", kas ir valsts divi lielākie lielveikalu tīkli, apvienotos," norāda pārvalde.
Tāpat pārvalde nolēmusi, ka nav pieejami efektīvi veidi, lai šo situāciju atrisinātu.
"Sainsbury’s" un "Asda" pērn aprīlī paziņoja par apvienošanos, lai izveidotu mazumtirdzniecības gigantu, kas apsteigtu pašreizējo tirgus līderi "Tesco".