Pirms dažiem gadiem tās bija vinila plates, tagad audiokasetes. Jaunākie dati liecina, ka pārdoto kasešu apjoms sasniedzis augstāko punktu kopš 2004. gada, un šogad Lielbritānijā pārdoti jau 36 tūkstoši kasešu. To popularitāti vairojušas vairākas pašlaik populāras mūzikas grupas, kas savus jaunākos albumus izlaidušas arī uz ierobežota skaita audiokasetēm, uzrunājot jauniešu.
Tikmēr gados vecākiem melomāniem kasetes atgādina viņu pusaudžu gadus.
“Es domāju, ka cilvēki mīl kasetes nostalģijas dēļ.
Ļoti daudzi mūsu veikala apmeklētāji ir četrdesmit un piecdesmit gadus veci, un tās atsauc atmiņā jaunību. Kā viņi mainījās ar kasetēm un tās ierakstīja bieži vien briesmīgā audio kvalitātē. Un tad viņi ir pārsteigti, ka tās tik labi skan. Turklāt kasetes patīk arī jauniešiem – tās ir kas taustāms un dāvināms, tās var viegli pārnēsāt un maksā tikai kādas piecas mārciņas, salīdzinot ar vinila platēm, kas maksā 20,” stāsta audiokasešu ierakstu kompānijas īpašniece Talua Veba.
Kopumā, protams, kasetes joprojām veido ļoti mazu daļu no kopējā mūzikas ierakstu tirgus, taču izrādījies, ka sava niša tām atrasta arī mūsdienu pasaulē. Interesanti, ka kasešu popularitāte pēdējo gadu augstāko punktu sasniegusi laikā, kad slavenajam pārnēsājamajam audio kasešu atskaņotājam “Sony Walkman” aprit četrdesmit gadi.