Lielā pieprasījuma dēļ par trim četrām dienām kavējas arī interneta veikalu piegādes

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ņemot vērā ārkārtas situāciju saistībā ar jauno koronavīrusu, būtiski audzis arī pieprasījums pēc preču piegādēm ar interneta veikalu starpniecību. Tāpēc pircējiem jārēķinās, ka pirkums tiks piegādāts ar trīs vai četru dienu kavēšanos. Tirgotāji norāda, ka līdzīgi kā veikalos klātienē arī internetā aug pieprasījums pēc precēm ar ilgu derīguma termiņu, higiēnas precēm un mājdzīvnieku barības.

Lielā pieprasījuma dēļ par trim četrām dienām kavējas arī interneta veikalu piegādes
00:00 / 02:42
Lejuplādēt

Koronavīrusa dēļ izsludinātā ārkārtas situācija rindas rada ne tikai veikalos klātienē, bet arī attālināti. Lielveikalu tīkla «Rimi Latvia» e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks stāsta, ka šonedēļ ir trīskāršojies pieprasījums pēc interneta veikala piegādēm.

"Pēdējās dienās, līdzīgi arī kā citos "Rimi" veikalos, arī "e-veikalā" novērojama lielāka pircēju aktivitāte. Īpaši paaugstināts pieprasījums pēc produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu, kā arī pirmās nepieciešamības precēm. Īpaši straujš pieaugums ir higiēnas precēm, bērnu kopšanas precēm. Šīm [kategorijām] pieprasījums ir trīskāršojies. Redzam arī, ka būtisks ir pieaugums konservētajai produkcijai, graudaugu produktiem un arī dzīvnieku barībai. Izskatās, ka cilvēki veido iekrājumus arī mājas mīluļiem," saka Kirstuks.

Taču «Rimi» nākas atzīt arī to, ka lielā pieprasījuma dēļ pasūtījumu komplektācija un piegādes ir par trim četrām dienām ilgākas.

"Katrā piegāžu laikā ir noteikts pasūtījumu skaits, ko mēs spējam apstrādāt. Šobrīd redzam, ka liela daļa no piegāžu laikiem nākamajai nedēļai, nedēļas pirmajai pusei, jau ir aizpildīti. Vairākas dienas uz priekšu būs jāplāno. Cenas šajā situācijā no uzņēmuma puses netiek mainītas," norāda Kirstuks.

Arī ēdienu piegādes kompānija «Wolt» sastopas ar augošu pieprasījumu un atzīst, ka preces var nākties gaidīt ilgāk. Uzņēmums ar īpašu paziņojumu aicinājis klientus būt pacietīgiem.

«Esam pievienojuši bezkontakta piegādes opciju, lai būtu pēc iespējas vienkāršāk atstāt piegādi pie dzīvokļa vai ieejas durvīm. Šo iespēju varat atrast pēdējā apmaksas lodziņā uzreiz zem piegādes adreses. Mēs nododam skaidrus un saprotamus ieteikumus kurjeriem, restorāniem un klientiem, kā samazināt cilvēku kontaktu ēdiena gatavošanas un piegādāšanas procesā. Restorāniem mēs iesakām uzstādīt pasūtījumu saņemšanas vietas, kur kurjers viegli un ātri var paņemt ēdienu bez saskarsmes ar cilvēkiem,» teikts "Wolt" paziņojumā.

Lielākie tirgotāji jau piektdien, 13. martā, atzina, ka turpina augt pieprasījums pēc dažādiem produktiem - galvenokārt tās ir preces ar ilgu derīguma termiņu. Preču krājumi esot pietiekami un pat pie augošā pieprasījuma produktu pietikšot ilgam laikam, tāpēc veikali aicina pircējus vajadzīgās lietas, sevišķi pārtikas preces, iegādāties saprātīgos apmēros, lai vēlāk neapēstie produkti nav jāmet atkritumos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti