Viņa norādīja, ka VID darba pārkārtošana sākās jau pērn pavasarī, pagājušajā gadā štata vietu skaits samazināts par 220, un šogad līdz gada beigām plānots samazināt vēl 330 štata vietas.
Viņa atzina, ka darbinieku samazinājums ir būtisks.
Savukārt vadītāju rotācija dienestā šogad nav paredzēta, sacīja Cīrule. Viņa piebilda, ka pašlaik ir svarīgi nostabilizēt dienesta darbu.
No 1.februāra ārpus Rīgas VID klientus klātienē apkalpos trīs dienas nedēļā, pārējā laikā darbinieki izskatīs un apstrādās iesniegtos dokumentus, kā arī pildīs citus ar nodokļu administrēšanu saistītus pienākumus, tādējādi paātrinot iesniegto deklarāciju apstrādi. Arī Rīgā mainīsies klientu apkalpošanas centru darba laiks.
Cīrule intervijā Latvijas Radio skaidroja, ka klienti aizvien vairāk izmanto konsultācijas pa telefonu, e-pastus un deklarācijas iesniedz elektroniski, tāpēc secināts, ka klātienē klientus varēs apkalpot trīs dienas nedēļā. Ja martā, kad sāksies ikgadējā deklarāciju iesniegšana, būs nepieciešams vairāk laika veltīt klientu klātienes konsultācijām, to varēs izdarīt, solīja Cīrule.
Jau iepriekš VID informēja, ka, sākot ar 2017.gada 1.februāri, visos VID klientu apkalpošanas centros ārpus Rīgas klienti klātienē tiks apkalpoti trīs dienas nedēļā: pirmdien no 9.00 līdz 18.00, otrdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00,
Savukārt Rīgas klientu apkalpošanas centrā klienti joprojām tiks apkalpoti piecas dienas nedēļā, taču nedaudz mainīsies darba laiks: Rīgas klientu apkalpošanas centra Talejas ielā 1 darba laiks: pirmdien no 9.00 līdz 19.00, otrdien, trešdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00, piektdien no 9.00 līdz 15.00; Rīgas klientu apkalpošanas centra E.Smiļģa ielā 46 darba laiks: pirmdien no 9.00 līdz 18.00; otrdien, trešdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00, piektdien no 9.00 līdz 15.00.
Ar šī gada 1. februāri klātienes klientu apkalpošana tiek pārtraukta VID Tukuma klientu apkalpošanas centrā un VID Salacgrīvas iecirknī. Tukumā VID pakalpojumus klātienē iedzīvotāji arī turpmāk varēs saņemt Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Tukumā, Jaunpilī un Kandavā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Jūrmalā, bet Salacgrīvas iedzīvotāji - VPVKAC Salacgrīvā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Cēsu ielā 28, Limbažos.