Labrīt

Pensiju 2. līmeņa uzkrājumi pieaug. No 2020. gada līmenī uzkrāto kapitālu varēs mantot

Labrīt

Kalnciema kvartāla galerijā atklās Andreja Prigičeva izstādi "Vegāni uzbrūk nūdistiem"

Lidosta "Rīga" gādā, lai pasažieru skaita palielinājuma dēļ cilvēki nekavētu lidojumu

Lidostas «Rīga» vadība: Lidostas infrastruktūra attīstās nedaudz lēnāk nekā aviokompānijas

Lidostā “Rīga” infrastruktūra attīstās nedaudz lēnāk nekā aviokompānijas, kuras tajā strādā, intervijā Latvijas Radio atzina lidostas valdes loceklis Artūrs Saveļjevs.

Saveļjevs norādīja, ka lidosta “Rīga” ir viena no straujāk augošajam lidostām Eiropā. Tas atstājis iespaidu arī uz lidostas infrastruktūru un darbiniekiem. Viņš norādīja, ka sastrēguma jeb tā dēvētajās pīķa stundās rindas mēdz būt garākas, īpaši izteikti tas ir vasarā.

“Cilvēkiem jāpierod pie tā, ka jāierodas lidostā laikus – vismaz divas stundas pirms lidojuma, lai mierīgi, bez stresa izietu visas kontroles, piereģistrētos un uzspētu uz lidojumu,” sacīja Saveļjevs.

Viņš atzina, ka lidostas infrastruktūra attīstās nedaudz lēnāk nekā aviokompānijas tajā.

“Tas "pudeles kakls" ir lidostas publiskā daļa. Tā ir reģistrācijas zāle, drošības kontrole.

Citreiz vizuāli liekas, ka tur ir ļoti garas rindas. Bet varbūt nav tik svarīgi, kā tas izskatās vizuāli, bet tas, cik ātri cilvēks var šķērsot šo drošības kontroli. Šim nolūkam mums iegādāta specializēta programma, kas dzīvajā režīmā mēra, cik ilgi pasažieris pavada. Mūsu aprēķini, ka vidēji šis laiks nepārsniedz 10 minūtes,” pastāstīja lidostas valdes loceklis, skaidrojot, ka dažkārt drošības kontrole aizņem vien 2 minūtes, bet citreiz – 20 minūtes.

Viņš atzina, ka 7. un 8.oktobrī lidostā bija “nestandarta situācija” – pie drošības kontroles bija daudz garākas rindas, nekā plānots. Tas bija saistīts ar daudzu darbinieku saslimšanu.

KONTEKSTS:

Oktobra sākumā sociālajā platformā “Twitter” izskanēja vairāku lidostas pasažieru neapmierinātība, ka rindā uz drošības kontroli jāgaida pat stunda un rindas stiepjas vairāku desmitu metru garumā. Lidostā skaidroja, ka šāda situācija lidostā tā dēvētajās pīķa stundās ir ierasta. Tomēr šajās dienās cilvēku plūsmu ir vēl grūtāk apkalpot, jo ir saslimuši ļoti daudz darbinieku.

Rīgas lidostā augstas intensitātes lidojumu laiks ir agri no rīta - no plkst.6 līdz 8. Saskaņā ar mērījumiem šajā laikā lidostā apkalpo līdz 1200 pasažieriem ik stundu.

Pēc kritikas par garām rindām lidosta paziņoja, ka kompensēs zaudējumus cilvēkiem, kuri nokavēja reisus ilgās drošības kontroles dēļ.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti