Lidosta «Rīga» gada sākumā apkalpojusi vairāk pasažieru nekā pērn

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 7 mēnešiem.

 Šī gada pirmajos divos mēnešos lidostā „Rīga” vērojams neliels apkalpoto pasažieru skaita pieaugums. Janvārī un februārī lidosta apkalpojusi par gandrīz 4% lielāku pasažieru skaitu nekā šajā laika posmā pērn. 

Tāpat vērojams neliels apkalpoto reisu pieaugums, palielinājies arī kravu apjoms lidostā.

Lidostas „Rīga” pārstāve Laura Karnīte atzina, ka lidosta kopumā ir apmierināta ar uzrādītajiem rezultātiem, uzsverot, ka šogad ievērojami palielinājies tranzīta pasažieru skaits. Tranzīta pasažieru skaita palielināšana ir viens no lidostas „Rīga” stratēģiskajiem mērķiem.

“Starptautiskās lidostas „Rīga” šī gada pirmo divu mēnešu statistiskie rādītāji liecina, ka atbilstoši prognozēm lidosta turpina stabilu izaugsmi, esam apkalpojuši vairāk nekā 700 000 pasažieru, kas ir par 3,6% vairāk nekā pagājušā gadā attiecīgajā periodā, tostarp, kas lidostai ir īpaši svarīgi, 26% no kopējā apkalpotā pasažieru skaita bija transfēra jeb tranzīta pasažieri, kuru skaits ir pieaudzis par 13,1%,”  stāstīja Karnīte.

“Tā kā viens no mūsu stratēģiskajiem mērķiem ir attīstīt tieši tranzīta lidojumus, tālos lidojumus, tas liecina, ka mēs esam uz pareizā ceļa. Ir nedaudz pieaudzis arī apkalpoto lidojumu skaits - par 0,6% - un pieaudzis arī apkalpoto kravu skaits, kas februārī bija par 2,4% vairāk nekā 2016.gada februārī,” sacīja Karnīte.

Jau ziņots, ka starptautiskā lidosta „Rīga” šogad plāno pasažieru skaita pieaugumu par aptuveni 200 000. Pagājušajā gadā lidosta apkalpoja 5,4 miljonus pasažieru.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti