Viņš informēja, ka aizdevuma termiņš ir desmit gadu un par iegūtajiem finanšu līdzekļiem LDz būvēs otru sliežu ceļu 52 kilometru garā posmā maršrutā Skrīveri–Krustpils. Konkrētais posms savieno svarīgus transporta mezglus Krievijā un Baltkrievijā ar ostām Latvijā. Kravu plūsma no šīm valstīm veido lielāko daļu visu pārvadājumu apmēra transporta koridorā.
LDz viceprezidents finanšu jautājumus Aivars Strakšanas uzsvēra, ka dzelzceļa posma modernizācija palielinās tā caurlaides spēju. "LDz pašlaik par saviem līdzekļiem un Eiropas Savienības atbalstu aktīvi modernizē dzelzceļa infrastruktūru Latvijā. Investīcijas infrastruktūrā ir ļoti intensīvas, tādēļ būtisks ir ārējais finansējums. Esam gandarīti, ka banka ir novērtējusi mūsu darba sasniegumus, kā arī šā projekta nozīmību Latvijas dzelzceļa un valsts attīstībā, to apliecinot ar finansiāla atbalsta piešķiršanu," klāstīja Strakšas.
LDz pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru.
"Nordic Investment Bank" ir Ziemeļu un Baltijas valstu starptautiskā finanšu institūcija. Tā izsniedz ilgtermiņa aizdevumus enerģētikā, vides projektiem, transporta, loģistikas un sakaru nozarē, kā arī inovācijām, lai stiprinātu konkurētspēju un nodrošinātu atbalstu veselīgai videi.