Rīta intervija

Intervija ar premjeru Māri Kučinski par VID un valsts pārvaldi

Rīta intervija

Latvijas Bankas ekonomists Uldis Rutkaste par veselības aprūpes finansējumu

Latvijas Pasta jaunais vadītājs sola paātrināt klientu apkalpošanu

Latvijas Pasta jaunais vadītājs sola paātrināt klientu apkalpošanu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Latvijas Pastam līdz šim pietrūcis vienotas vadības, un bieži vien stratēģija nav tikusi novadīta līdz padotajiem, intervijā Latvijas Radio atzina Latvijas Pasta jaunais valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Šobrīd nerealizētie lielie projekti tiekot uzsākti, uzsvēra Vilcāns, skaidrojot, ka prioritāte esot pasta nodaļu tīkla attīstība un klientu apkalpošanas laika samazināšana.

“Viena liela  sadaļa darbā - pasta nodaļu tīkls, kas mums ir jāattīsta, un jāpaātrina tā darbības kapacitāte un efektivitāte. Primārais ir vienas transakcijas laika samazināšana, lai nodaļā veiktu kādu operāciju. Tam sākts jauns projekts – kasu sistēmu nomaiņa,” saka Vilcāns.

Tāpat pastā domā par klientu plūsmu apkalpošanu, īpaši lielākajās pilsētās. “Pašlaik tiek izvērtēta darba diena pa stundām, kā sadalās operāciju apjoms, ko veic pasta nodaļu operatori, un kurā brīdī, kurā nodaļā nepieciešami lielāki resursi un kurā var iztikt ar mazākiem,” skaidro jaunais pasta vadītājs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti