Šī gada pirmajā ceturksnī pa dzelzceļu Latvijā pārvadāti 13 miljoni tonnu kravu, un kopējais pārvadājumu apjoms samazinājies par 20,6% salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn. Ja šāds kritums saglabāsies līdz gada beigām, uzņēmuma peļņa 2016. gada beigās nepārsniegs vienu miljonu eiro, žurnālistiem pastāstīja LDz valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.
Viņš gan norādīja, ka tas notiks pie nosacījuma, ka uzņēmums spēs saglabāt stabilitāti, samazinot administratīvos izdevumus, tad 2016.gadu varētu noslēgt ar pozitīvu rezultātu.
Viņš arī uzsvēra, ka LDz situācija ir stabila, ilgtermiņā naudas plūsmas ir pietiekamas, un pašreizējais kravu samazinājums nav par iemeslu darbinieku atlaišanai.
Bērziņš norādīja, ka notiek normāla biznesa attīstība, izmaksu samazinājums, kas notiek jebkurā citā uzņēmumā, bet darbinieku samazināšana nav paredzēta.
Jau ziņots, ka Rīgas osta un “Latvijas dzelzceļš” izjūt Krievijas kravu samazinājumu un arī kravu sarukumu ģeopolitiskās situācijas dēļ, taču šī gada prognozes pagaidām ir piesardzīgi optimistiskas. Dzelzceļš jau pērn prognozēja 10% kritumu, “bet patīkami kļūdījās”, tāda krituma nebija un kopumā pērn pārvadāti aptuveni 50 miljoni tonnu kravu, un arī šogad uzņēmums par spīti kravu apjoma kritumam pirmajā ceturksnī cer pārvadāt tikpat daudz kravu.