Latvijas Dzelzceļa pārvadāto kravu skaits nav kritiski samazinājies

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Latvijas Dzelzceļa pārvadāto kravu skaits nav kritiski samazinājies, kā sākotnēji prognozēts.

Gandrīz pirms gada atklāts līdz šim apjomīgākais un dārgākais, 100 miljonu eiro vērtais dzelzceļa sliežu izbūves projekta posms Skrīveri – Krustpils. Pirms tam posmu noslogoja, pārvadājot 24,1 miljonus tonnu gadā, izmantojot 97% no tā maksimālās jaudas, taču pēc papildu sliežu ceļa izbūves posmā šobrīd var pārvadāt līdz pat divām reizēm vairāk kravu.

Lai gan pērnā gada sākumā prognozēja pārvadāto kravu skaita kritumu pat par 20%, radot šaubas, vai jaunajā posmā būs ko pārvadāt, gads kopumā bijis ļoti veiksmīgs, Latvijas Radio pastāstīja Latvijas Dzelzceļa pārstāvis Māris Ozols: "2015.gadā mums ir klājies ļoti labi, neskatoties uz sākotnēji pesimistiskām prognozēm, kuras varēja arī piepildīties.

Gan objektīvas situācijas, gan arī mūsu darba dēļ šīs prognozes nepiepildījās, mēs esam pārvadājuši 55,6 miljonus tonnu, kas ir pavisam neliels 2,4% samazinājums pret 2014.gada rādītājiem.

Ievērojami, ne procentu ziņā, bet kopējā skaita ziņā ir kritums vienā no divām galvenajām kravu grupām, proti, ogļu pārvadājumos. Mums bija 5,2% samazinājums. Bet otrā lielākajā kravu grupā, tas ir, naftas kravu pārvadājumos mums ir 2,2% pieaugums."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti