Biroju ēkā, kas no ārpuses izskatās visai necili, Dace Gaile ir uzbūrusi pati savu pasaku valstību. Lai arī ar pasākumu dekorēšanu viņa nodarbojas jau vairākus gadus, tomēr lielais veiksmes stāsts iesākās pagājušā gada janvārī, nejauši internetā ieraugot Krievijas rūpnīcas ražoto patentēto fliteru sienu.
Tika pasūtīta pirmā siena pašas vajadzībām. “Nopublicējot pirmo bildi ar sienu, man nāca ļoti daudz jautājumu no citiem pasākuma dekorētājiem, kur es tādu dabūju, kur es tādu nopirku. Un tajā brīdī es sapratu, ka es varētu visai pasākumu industrijai Anglijā piedāvāt šo produktu,” stāsta uzņēmēja.
Sienas tiek saliktas no 30x30 cm paneļiem, viens panelis maksā nedaudz virs 10 eiro. Sešu kvadrātmetru siena izmaksā aptuveni 800 eiro, un klientus tas nebaida. Sienas pasūta gan dažādām ballītēm, gan frizētavām, ofisiem un veikaliem.
Kad pagājušajā vasarā vēlā vakarā atnāca ziņa no populārā britu televīzijas šova “Britain’s Got Talent” tiesneses Amandas Holdenas stilista, sākumā Dace domāja, ka tas ir joks un aizgāja gulēt. “Tad es gulēju un pēc stundas pamodos, nevarēju gulēt. Es domāju – bet ja nu nav joks? Gāju skatīties, kas ir šis cilvēks. Izrādījās – tas bija stilists,” atceras uzņēmēja.
Nākamajā dienā 15 minūtēs tika savākta komanda, un pēc četrām stundām viņi bija filmēšanas vietā.
“Un tad šogad nesen viņi mums atkal uzrakstīja, ka Amandai ļoti patika pagājušogad, viņa gribētu atkal. Un tad šogad devāmies atkal,” stāsta Dace.
Tā kā vārdu „Dace” cittautieši parasti izlasa pavisam greizi, tad Dace mēdz rakstīt „Datsa Gaile”. Šādi viņa tika pieteikta arī Lielbritānijas Biznesa balvai, kur no vairāk nekā 2000 kandidātiem iekļuva starp 135 finālistiem.
“Dacei ir fantastisks stāsts! Zināju, ka veiksies ar kandidēšanu uz balvu, nezināju, cik tieši, taču zināju, ka viņas stāsts atstās iespaidu uz tiesnešiem. Un ar katru mēnesi interese auga, man lūdza rakstīt pieteikumus vēl un vēl. Priecājos, ka esmu daļa no Daces ceļa uz panākumiem,” saka apbalvojumu eksperte Lusinda Vaita.
Kompānijas gada apgrozījums ir pusmiljons. Sagaidāms, ka šis gads būs vēl labāks, jo brīdī, kad sākās pandēmija, veiksmīgi nomainījās klientu loks.
“Pirms tam visu laiku ļoti mērķējām tieši uz pasākumu dekorētājiem. Tad “lockdown” laikā sākām tieši uz tiem, kuri bija gatavi remontēt, uz interjera dizainu. Ļoti daudzas frizētavas, veikali, sieviešu apģērbu veikali, daudzi tieši tajā laikā remontēja savas telpas,” atklāj Dace Gaile.
Un tas bija laiks, kad viņiem tieši šie paneļi bija ļoti vajadzīgi.