«Latvenergo» nākotnē zīmolu «Elektrum» varētu ieviest arī Latvijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.

Zīmols "Elektrum" Lietuvas un Igaunijas tirgiem izveidots, jo uzņēmumā uzskata, ka kaimiņvalstis vieglāk būs iekarot kompānijai, kas neasociējas ar konkrētu elektroenerģijas ražotāju.

Latvijas energoapgādes kompānija "Latvenergo" nākotnē zīmolu "Elektrum" varētu ieviest ne vien Lietuvā un Igaunijā, bet arī Latvijas tirgū, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" pastāstīja "Latvenergo" valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs. "Mūsu mērķis ir ieviest zīmolu "Elektrum" arī Latvijā. Tas varētu notikt brīdī, kad Latvijas elektroenerģijas tirgus tiks atvērts mājsaimniecībām. Tādējādi visās Baltijas valstīs elektroenerģija tiks tirgota ar vienoto "Elektrum" zīmolu. Latvijā gan tas ienāks nedaudz vēlāk," sacīja Žīgurs. Viņš atgādināja, ka zīmols "Elektrum" Lietuvas un Igaunijas tirgiem izveidots, jo uzņēmumā uzskata, ka kaimiņvalstis vieglāk būs iekarot kompānijai, kas neasociējas ar konkrētu elektroenerģijas ražotāju. "Mēs par šo situāciju domājām ilgi. Secinājām, ka, kaimiņvalstu tirgos, jo īpaši mājsaimniecību tirgos, vieglāk ieiet kompānijai, kas neasociējas ar konkrētu ražotāju, jo īpaši ar kaimiņvalstu elektroenerģijas ražotāju, kas jau automātiski Lietuvas un Igaunijas patērētājiem izraisa sava veida konkurences izjūtas. Tādējādi mēs nospriedām, ka labāk šajos tirgos startēt ar kādu jaunu, neitrālu un uzrunājošu zīmolu, kas visiem šķistu pieejams," viņš pavēstīja.

Pēc Žīgura teiktā, ieviešot zīmolu "Elektrum", Latvijas energokompānija cer, ka Lietuvas un Igaunijas klientu attieksme būs neitrālāka, jo viņi novērtēs pašu piedāvāto produktu un tā cenu. "Mēs arī ceram, ka šajā gadījumā vairs nedominēs uzskats, ka tā, redz, ir kaimiņvalsts kompānija, kas te kaut ko cenšas pārdot. Mēs gribam, lai klienti beidzot objektīvi uzlūko mūsu preci, novērtē tās kvalitāti, paskatās, kas vēl tai ir pielikts klāt," norādīja Žīgurs un piebilda, ka "Latvenergo" jau drīzumā sāks tirgot elektroenerģiju Igaunijā un Lietuvā ar jauno zīmolu. Žīgurs arī uzsvēra, ka savukārt Latvijā "Latvenergo" zīmols ir ļoti spēcīgs. ""Latvenergo"" zīmolam Latvijā ir ļoti dziļas saknes, un tas ir ārkārtīgi spēcīgs. To apliecina arī daudzi mūsu veiktie pētījumi. Šim zīmolam piemīt zināms vēsturiskais sentiments, ko mēs jūtam pēc Latvijas iedzīvotāju izteikumiem par kompāniju. Ir redzams, ka cilvēkiem rūp kompānijas stāvoklis. Viņi bažījas un uzdod jautājumus  kāpēc "Latvenergo" zaudējis to vai citu klientu? Kāpēc Latvenergo nepiegādā elektroenerģiju vienam vai otram svarīgam objektam un kāpēc to dara konkurenti? Caur šiem sabiedrības jautājumiem ir skaidri redzams, ka Latvijas sabiedrība uztraucas par "Latvenergo". Tai rūp, lai kompānija nezaudētu tirgus daļu un nekļūtu vājāka. Tas vien apliecina, ka "Latvenergo" zīmols ir ļoti spēcīgs," sacīja Žīgurs.

"Latvenergo" septembra vidū paziņoja, ka Lietuvas un Igaunijas elektroenerģijas tirgū turpmāk strādās ar tirdzniecības zīmolu "Elektrum". Vienlaikus tika mainīti nosaukumi "Latvenergo" meitasuzņēmumiem kaimiņvalstīs  Igaunijā uzņēmums "Latvenergo Kaubandus" pārtapa par "Elektrum Eesti", bet Lietuvas "Latvenergo Prekyba"  par "Elektrum Lietuva".

"Latvenergo" ir Latvijas valstij piederošs energoapgādes komersants, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, kā arī sniedz telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus. Patlaban "Latvenergo" koncernā ietilpst "Latvenergo" un pieci meitasuzņēmumi."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti