"Mēs sākumā neesam tik izmisīgi pēc peļņas un piedāvāsim zemākas cenas," sacīja Gulbis, atzīstot, ka kopā ar elektrību komplektā piedāvās internetu un televīziju.
Viņš atgādināja, ka, pēc "Lattelecom" aprēķiniem, 90% mājsaimniecību par elektrību maksā ar fiksētu tarifu. Tas nozīmē, ka viņi pārmaksā, jo šis tarifs ir lielāks nekā cenas biržā. Vaicāts, vai "Lattelecom" neierēķina sev peļņas procentu, viņš atteica, ka sākumā pēc tā netiecas.
Jautāts, vai "Lattelecom" var no tirgus izspiest "Latvenergo", viņš noteica: "Varbūt ne pilnībā, bet nedaudz - jā!"
Gulbis gan noraidīja apgalvojumu, ka elektrības tirgū nav vietas jaunam spēlētājam, jo telekomunikāciju tirgū ir pat 200 dalībnieku. Viņš arī sarkastiski izteicās par ekspertu teikto, ka "Lattelecom" lētākas cenas salīdzinājumā ar "Latvenergo" nemaz nevar piedāvāt, "jo saskaņā ar ekspertu teikto ASV prezidents ir Hilarija Klintone".
Ziņots, ka "Lattelecom" ceturtdien, 9.februārī, paziņoja par ienākšanu elektrības tirgū. “Lattelecom” klientiem, atkarībā no to elektroenerģijas patēriņa un paradumiem, piedāvās trīs tarifu plānus ar preču zīmi "Tet". Gada laikā uzņēmums plāno piesaistīt 10 līdz 15 tūkstošus elektrības pircēju. ''Lattelecom'' pēc skaita būs devītais tirgotājs, kas piedāvās elektrību Latvijas patērētājiem.