Rīta intervija

Andrejs Elksniņš: Daugavpils pilsētas domē ir nepieciešamas ārkārtas vēlēšanas

Rīta intervija

Ilze Viņķele: Ministrija piedāvās citu risinājumu veselības apdrošināšanas jautājumā

"Lattelecom" maina zīmolu uz "tet". Izmaiņas skaidro Juris Gulbis

«Lattelecom» vadītājs: Līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību

Uzņēmums "Lattelecom" pēdējos gados pieredzējis strauju izaugsmi un biznesa virzienu paplašināšanos, līdz ar to līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo tā darbību, intervijā Latvijas Radio sacīja kompānijas vadītājs Juris Gulbis.

"Lattelecom" pirmdien atklās jauno tehnoloģiju inovācijas centru un zīmolu "tet". Paredzēts, ka "Lattelecom" zīmola maiņa uz "tet" noslēgsies šā gada pavasarī.

Intervijā Gulbis stāstīja, ka jaunais zīmols labāk atspoguļos to, ar ko "Lattelecom" nodarbojas. "Zem [šā] zīmola mēs varam attīstīt ļoti daudzas lietas. Ir valstis, kur mums ir vieglāk startēt ar neitrālu zīmolu. Akcionāru mandāts ir ar infrastruktūru palikt Latvijā, bet datu centrs un mākoņpakalpojumi ir tādi, kurus mēs varam eksportēt 2000 kilometru rādiusā. Mūsu meitas uzņēmums "Citrus Solutions" būvē optiskos tīklus Vācijā, kur varam sniegt ātrgaitas interneta ieviešanas pieredzi. Līdz ar nosaukumu maiņu mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība," teica Gulbis.

Uzņēmums ir arī iecerējis vienkāršot sava pakalpojuma piedāvājumu, sadalot to trijās ekosistēmās: mājas, darbs un dati. ""Mājas sadaļā" paliek viss, kas ir saistīts ar internetu, televīziju. "Darba" ekosistēma sastāv no vairākiem pakalpojumiem. "Datu sadaļa" ir jauna joma, ko esam uzsākuši, piedāvājot uzņēmumiem mūsu rīcībā esošos [resursus]. Mēs labi zinām, cik strauji pieaug algas un to, ka Latvijā paliek mazāk cilvēku. Skaidrs, ka uzņēmumi ies automatizācijas virzienā," teica Gulbis.

KONTEKSTS:

"Lattelecom" pavasarī mainīs uzņēmuma nosaukumu uz SIA "tet", bet uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi pamatzīmoli: izklaides zīmols “Helio” un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols “tet”.

Uzņēmuma jaunie produkti un pakalpojumi tiks attīstīti trīs lielās pakalpojumu grupās. Pakalpojumu grupā mājai tiks nodrošinātas iespējas mājsaimniecībām iegūt pamatpakalpojumus: elektrību, internetu, televīziju, balsi, gan arī gudrās mājas risinājumus ērtākai, komfortablākai un ekonomiskākai dzīvei, kā arī katra indivīda interesēm atbilstošu izklaidi - televīziju, eSportu, sabiedrības komūnu festivālu, piemēram, “HyperTown”.

Darba pakalpojumu grupā uzņēmumiem tiks piedāvāts modernai, mūsdienīgai un mērogojamai darba vietai nepieciešamais pakalpojumu klāsts: ierīces, internets, datu uzglabāšana, programmatūra, IT drošības, procesu digitalizācijas risinājumi u.c.

Savukārt pakalpojumu grupā "Dati" galvenā vērība tiks pievērsta efektīvai datu apkopošanai un pielietojumam ar mērķi kļūt par celmlaužiem klientu servisu robotu un citos mākslīgā intelekta risinājumos, kā arī personalizētas reklāmas jomā.

Tāpat tuvākajos gados plānotas 12 miljonu eiro investīcijas procesu digitalizēšanai un klientu pieredzes uzlabošanai, robotu iesaistei klientu apkalpošanā, mākslīgā intelekta risinājumu izmantošanai datu analītikā. Uzņēmums arī sola turpināt ieguldīt interneta infrastruktūras izbūvē, lai arī nākotnē būtu gatavs, pieaugot datu patēriņam, nodrošināt valstiskā mērogā interneta pieslēguma nepārtrauktību, drošību un jaudu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt