Dienas ziņas

Ādažu uzņēmēji meklē sadarbības iespējas Vidzemē

Dienas ziņas

Viss darba mūžs veltīts lauksaimniecībai

«Lattelecom» pārtaps par «tet»

«Lattelecom» mainīs zīmolu un nosaukumu uz «tet»

2019.gada pavasarī “Lattelecom” mainīs zīmolu un uzņēmuma nosaukumu uz “tet”. Uzņēmuma nosaukuma maiņa pamatota ar biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu nākamajiem trim gadiem, informēja “Lattelecom”.

Uzņēmuma turpmākā izaugsme plānota, attīstot jaunāko tehnoloģiju, izklaides satura un infrastruktūras iespējas trīs lielu, savstarpēji saistītu pakalpojumu grupās mājai, digitālajai darba vietai un datos balstītai klientu komunikācijai.

“Lattelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis paziņojumā medijiem norāda, ka līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību: ”Jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikācijas industrijas robežas - esam tehnoloģiju un izklaides uzņēmums, veidojam savu saturu, izvēršam risinājumus uzņēmumu digitālajai transformācijai - mākoņpakalpojumus, IT drošības un integrētus tehnoloģiju risinājumus.”

Zīmols “tet” līdz ar uzņēmuma vārdu iegūs jaunu logotipu un zīmolu. “tet” ambīcija ir radīt pasaules līmeņa inovatīvus pakalpojumus un produktus, kas balstīsies gan uz “Lattelecom” līdzšinējo pieredzi interneta infrastruktūras, tehnoloģiju jomā, gan uz lielo datu, mākslīgā interneta, robotizācijas, lietu interneta sniegtajām iespējām.

Nākamā gada pavasarī SIA "Lattelecom" mainīs uzņēmuma nosaukumu uz SIA "tet", bet

uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi pamatzīmoli: izklaides zīmols “Helio” un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols “tet”.

Uzņēmuma jaunie produkti un pakalpojumi tiks attīstīti trīs lielās pakalpojumu grupās. Pakalpojumu grupā mājai tiks nodrošinātas iespējas mājsaimniecībām iegūt pamatpakalpojumus: elektrību, internetu, televīziju, balsi, gan arī gudrās mājas risinājumus ērtākai, komfortablākai un ekonomiskākai dzīvei, kā arī katra indivīda interesēm atbilstošu izklaidi - televīziju, eSportu, sabiedrības komūnu festivālu, piemēram, “HyperTown”.

Darba pakalpojumu grupā uzņēmumiem tiks piedāvāts modernai, mūsdienīgai un mērogojamai darba vietai nepieciešamais pakalpojumu klāsts: ierīces, internets, datu uzglabāšana, programmatūra, IT drošības, procesu digitalizācijas risinājumi u.c.

Savukārt pakalpojumu grupā "Dati" galvenā vērība tiks pievērsta efektīvai datu apkopošanai un pielietojumam ar mērķi kļūt par celmlaužiem klientu servisu robotu un citos mākslīgā intelekta risinājumos, kā arī personalizētas reklāmas jomā.

Tāpat tuvākajos gados plānotas 12 miljonu eiro investīcijas procesu digitalizēšanai un klientu pieredzes uzlabošanai, robotu iesaistei klientu apkalpošanā, mākslīgā intelekta risinājumu izmantošanai datu analītikā. Uzņēmums arī sola turpināt ieguldīt interneta infrastruktūras izbūvē, lai arī nākotnē būtu gatavs, pieaugot datu patēriņam, nodrošināt valstiskā mērogā interneta pieslēguma nepārtrauktību, drošību un jaudu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt