Labi vārdi vairo labus darbus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.

Jau devīto gadu Latvijā notiek kampaņa «Uzslavē labu servisu!». Tās laikā tiek noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz klientiem izcilu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un arī eksperti. Savukārt uzņēmumiem un iestādēm kampaņa ļauj novērtēt servisa līmeni, izanalizēt pozitīvo un novērst nepilnības. Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai valsts un pašvaldību iestāde. Labākie no tiem tiek īpaši izcelti un apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē”. Pirmais šī gada kampaņas informatīvais pasākums sākās Latgalē, aicinot novada uzņēmumus un iestādes iesaistīties kampaņā un ļaut sevi izvērtēt.

Augot konkurencei, aug arī patērētāju prasības pret pakalpojumu sniedzējiem - vai tas būtu pašvaldības algots sētnieks, interneta pakalpojumu sniedzējs vai pārdevējs mazā lauku veikaliņā. Pakalpojuma sniedzējs ir jānovērtē, saka Unda Krieviņa, kampaņas «Uzslavē labu servisu!» pārstāve un Labsserviss.lv vadītāja. „Kamapņā piedalās trīs kategoriju dalībnieki. Pirmā kategorija ir biznesa patērētāji – veikali, tirdzniecības, apkalpošanas vietas. Otra kategorija ir bizness biznesam – uzņēmumi, kas apkalpo citus uzņēmumus. Treša kategorija ir valsts un pašvaldības iestādes. Mēs vairāk aicinām paskatīties uz pozitīvo. Priecājamies saņemt ieteikumus. Ja ir saņemta laba apkalpošana, jauks smaids, ātri reaģēts uz tavu problēmu un atrisināta situācija, - tas ir brīdis, kad laiks pateikt paldies un uzslavēt,“ saka Unda Krieviņa.

Kampaņa «Uzslavē labu servisu!» Latvijā risinās jau devīto gadu, šogad pirmo reizi aktīvi mēģinot iesaistīt arī reģionu uzņēmējus un iestādes, skaidro organizatori. Krieviņa: „Kampaņa pirmo reizi šogad apceļo Latviju, lai vairāk iesaistītu uzņēmumus no reģioniem. Par pirmo reģionu izvēlējāmies Latgali. Interesi izrāda daudz uzņēmumu, reģistrācija ir līdz 15.februārim, šobrīd tieši īstais laiks iesniegt anketu.”

Jeļena ir Latgales kulinārā mantojuma un amatnieku tirdzniecības vietas - kafejnīcas ar latgalisko nosaukumu „Sāta” saimniece, kas šogad pirmo reizi gatavojas piedalīties kampaņā un labas apkalpošanas konkursā: „Man labs serviss ir būtisks, jo pie manis vairs neviens nenāks, ja kafejnīcā nebūs laba apkalpošana. Pilsēta ir neliela, te darbojas tā saucamais „Sarafānu radio ” un, ja kāds atnāk un viņam viss pie mums patīk, viņu labi apkalpoja, bija pozitīva attieksme un mājīga sajūta, un vēl labi garšoja, tad viņš noteikti to izstāstīs mājās, darbā un atnāks vēlreiz gan pats, gan pēc viņa ieteikuma noteikti vēl kāds.”

Pirmo gadu kampaņā «Uzslavē labu servisu!» iesaistās arī nelielā Preiļu novada pašvaldība, pašvaldībām tas ir būtiski, uzsver domes pārstāve Ineta Liepniece: „Cilvēku paveiktais ir jānovērtē. Cilvēks, kas dara darbu centīgi, pat ja kādreiz arī nesanāk, viņš ir pūlējies, un paldies ir vienmēr jāsaka, un jebkura uzslava uzliek tādu kā pienākumu darbu darīt vēl labāk. Un tas ir nozīmīgi, tādēļ arī Preiļu novada dome piedalīsies šajā kampaņā - vairosim pozitīvismu Preiļu novadā.”

Šī kampaņa daudziem Latgalē ir jauna lieta un nevienam vien liek aizdomāties - kas tad īsti ir labs serviss. Labo attieksmi un servisu noteikti var sekmēt gan kampaņas, kas pievērš uzmanību apkalpojošajai sfērai, gan sekmēt paši klienti, novērtējot pozitīvās lietas sev apkārt, uzsver kampaņas rīkotāji. Unda Krieviņa: „Galvenais mūsu moto ir „Labi vārdi vairo labus darbus!” Ja tu pateiksi labus vārdus, uzslavēsi klientu apkalpošanas darbiniekus, šis darbinieks jutīsies labāk, būs motivētāks strādāt labāk, un tas vairos atgriezenisko saiti.”

Pērn kampaņā iesastījās gandrīz 200 Latvijas uzņēmumi, un kopumā tika saņemti 82 tūkstoši uzslavu jeb paldies vārdu. Šogad kampaņas rīkotāji pārliecināti, ka aktivitāte būs vēl lielāka. Līdz 12.aprīlim noskaidros Latvijas uzņēmumus un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, un šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē.”

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti