Viņš žurnālistiem sacīja, ka tiek apsvērta ideja par šādu vilcienu, "vedot pasažierus no Berlīnes, izbraucot caur Poliju uz Kaļiņingradu, un no Kaļiņingradas caur Lietuvu un Latviju dodoties uz Sanktpēterburgu".
Golomolzins piebilda, ka pašlaik notiek diskusijas darba grupās, kurās ir projektā potenciāli iesaistīto valstu pārstāvji.
AS "Latvijas dzelzceļš" pārstāvis Māris Ozols aģentūrai LETA pastāstīja, ka patlaban tiek meklēts veids, kā veicināt starptautiskos pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu, ņemot vērā, ka pēdējos gados to apmērs ir sarucis.
Pēc Ozola teiktā, attiecīgais maršruts ir viens no variantiem, kas tiek apspriests, bet patlaban iecere vēl ir tikai idejas līmenī un ir neatrisināti jautājumi, piemēram, saistībā ar izmaksu sadalījumu.
RŽD meitasuzņēmuma Kaļiņingradas apgabalā vadītājs norādīja, ka šāds maršruts ir ekonomiski daudzsološāks nekā vilcienu maršruts starp Kaļiņingradu un Berlīni, kas sāka darboties 2003.gadā, pēc tam tika apturēts un 2013.gadā slēgts.