Viņš norādīja, ka pašreizējo situāciju var saukt par krīzi. Proti, ja agrāk uz Krieviju varēja braukt uz divpusēju atļauju pamata, tad tagad vajag trīspusēju jeb trešo valstu atļauju. Trēziņš skaidroja, ka tādā veidā Krievija lobē savus pārvadātājus, kam ir finansiālas problēmas. Tādējādi šobrīd uz Latvijas-Krievijas robežas ir izveidojušās rindas.
Trēziņš iesaka arī Latvijas institūcijām izdot šādus pašus administratīvus nosacījumus, lai ietekmētu Krievijas pārvadātāju darbību Latvijā. "Būsim vienādos nosacījumos," sacīja Trēziņš.
Viņš pauda, ja rindu cēlonis pie Terehovas un Grebņevas būtu tikai daudzās kravas, tad tā būtu relatīvi mazāka problēma.
Uzņēmējs Māris Dreimanis norādīja, ka vēl viens sastrēguma iemesls ir fakts, ka Krievija ir daļēji samazinājusi sankcijas pret Polijas pārvadātājiem. Tāpēc ir palielinājies to skaits. Viņš arī piebilda, ka Latvijas robežsargi savu darbu padara ātri, savukārt Krievijas pusē esot problēmas.
Kopumā ceturtdien plkst. 8 no rīta Terehovas robežkontroles punktā bija 480 kravas automašīnu un rindā ir jāstāv aptuveni 69 stundas. Savukārt Grebņevā rinda ir 170 mašīnu gara, un tur rindā jāstāv 39 stundas.