Sadaļas Sadaļas

Kopš decembra pieaugusi Latvijas Radio grupas tirgus daļa

Latvijas Radio grupas tirgus daļa ziemas – pavasara periodā pieaugusi līdz 38,9%, kas ir par 2,5% vairāk nekā rudens – ziemas periodā, informēja Latvijas Radio, norādot uz jaunākajiem datiem.

Latvijas Radio 2 ir nemainīgi klausītākā radiostacija Latvijā, kuras tirgus daļa palielinājusies, sasniedzot 20%. Iepriekš tie bija 18,3%. Bet auditorijas skaits pieaudzis līdz 217 tūkstošiem klausītāju dienā.

Palielinājies arī Latvijas Radio 4 – “Doma laukums” klausītāju skaits, kas nedēļā ir 165 tūkstoši.

Kopumā Latvijas Radio kanālu saturu klausās 761 tūkstotis cilvēku nedēļā jeb gandrīz 40% Latvijas iedzīvotāju.

Jaunākie dati liecina, ka ziemas - pavasara periodā klausītākā radiostacija Latvijā nemainīgi ir Latvijas Radio 2, kuras veidoto latviešu populārās mūzikas programmu klausās 447 tūkstoši iedzīvotāju nedēļā. Trešā klausītākā raidstacija Latvijā ir Latvijas Radio 1, kuras informatīvi analītiskā programma sasniedz 10% tirgus daļu un 317 tūkstošus klausītāju nedēļā.

Mazākumtautību valodās raidošā Latvijas Radio 4 – “Doma laukums” tirgus daļa pieaugusi līdz 4,9%. Dienā sasniegtās auditorijas skaits palielinājies par 10 tūkstošiem, sasniedzot 76 tūkstošu klausītāju.

Jauniešu multimediālās platformas Latvijas Radio 5 – “Pieci.lv” nedēļas auditorija bijusi 157 tūkstoši klausītāju (3,2% tirgus daļa), Latvijas radio 3 – “Klasika” 84 tūkstoši (0,7%), savukārt Latvijas Radio 6 – “Naba” 27 tūkstoši (0,1%).

„Šogad Latvijas Radio kanālu ēterā dzirdami vairāki jauni raidījumi, ētera personības un žurnālisti, izskanējuši arī starptautiski apbalvoti sižeti, kas liecina - satura pārmaiņas radušas atsaucību klausītāju un mediju ekspertu vidū,” paziņojumā medijiem norādīja Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne. „Latvijas Radio 2 programmas vakara daļu tagad piepilda ne vien mūzika, bet arī plašāks raidījumu klāsts. Kā redzam, to novērtējuši klausītāji. Mazākumtautību kanālā Latvijas Radio 4 notikusi starptautiska līmeņa satura izpēte, kas veicinājusi mūsdienīgāku formātu izmantošanu. Klausītāji reaģējuši tik pat ātri - kanāla auditorija krietni pieaugusi.”

Auditorijas pētījumu veikusi pētījumu un konsultāciju kompānija “Kantar". Ziemas – pavasara periods ietver laiku no 2020.gada 1.decembra līdz šā gada 31.maijam. Pētītās klausītāju auditorijas vecums 16 – 74 gadi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt